Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@03:31:16 GMT

تورینو – یوونتوس؛ پایان شکست ناپذیری گورخرها؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۲۰۰

به گزارش ایلنا، بحث و درگیری لفظی ماتزاری با داورها باعث شده تا همین جای فصل سه بار از کنار نیمکت اخراج شود که آخری آنها در تساوی بدون گل یکشنبه در زمین میلان بود؛ سومین بازی بعد از بازگشت او به نیمکت بعد از آنکه دکترها به او استراحت تجویز کردند. ماتزاری در بازگشت گفت: «رییس و دکترها من را مجبور به استراحت کردند و حق داشتند چون باید چک آپ می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا برگشته‌ام، بهتر از همیشه، مشتاق و باانگیزه برای اینکه کارم را انجام بدهم.»

آمار دقیقی وجود ندارد اما رسانه‌های ایتالیایی نوشتند در بازی میلان برای بیستمین بار در 17 سال مربیگری ماتزاری داور او را به نشستن روی سکوها و میان تماشاگران مجبور کرد. با وجود اخراج، کمیته انضباطی به یک هشدار بسنده کرد و او می‌تواند در بازی امشب که تیم رده ششمی تورینو برابر همسایه بزرگتر و بسیار پرافتخارتر قرار می‌گیرد، روی نیمکت بنشیند.

تورینو وظیفه بسیار سختی دارد چون در 23 بازی آخرش با یوونتوس تنها یک پیروزی به دست آورده است، آن هم تیمی که این فصل مقتدرانه‌تر از همیشه شروع کرده و از 15 بازی ابتدایی خود تنها 2 امتیاز از دست داده، با هشت امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی رده دومی با سرعت مسیر رسیدن به هشتمین قهرمانی پیاپی لیگ ایتالیا را طی می‌کند.

تیم سابق ماتزاری، ناپولی با باخت یک بر صفر سه‌شنبه گذشته برابر لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و اینتر که دومین قربانی ایتالیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود، در دیدار زودتر امشب میزبان اودینزه است.

اما خشم همیشگی ماتزاری امشب مقابل یوونتوس با آزمونی جدی مواجه خواهد شد. او در روانشناسی و جامعه شناسی تحصیلات دارد که به قول خودش کمک می‌کند رفتار بهتری با بازیکنان جوان داشته باشد هرچند در جریان مسابقه و برای آرام کردن او

نفعی ندارد.

گاهی اوقات بازیکنان سیبل رفتارهای تند ماتزاری می‌شوند اما معمولا او تمام توانش را برای داورها نگه می‌دارد و معرفی سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) دلیل مضاعفی برای او به وجود آورده که عصبانی باشد. ماتزاری خیلی عصبانی شد وقتی در بازی دو ماه قبل با فیورنتینا اخراج شد به خاطر اینکه فقط یک سوال پرسیده است: «این چه غروری است که به خاطر داشتن قدرت به وجود آمده و به شما اجازه می‌دهد مربی را به خاطر یک توضیح خواستن ساده اخراج ‌کنید. من دوست دارم داورها اشتباهاتشان را متوجه شوند. چرا از VAR برای بازی‌های تورینو به درستی استفاده نمی‌شود. تکنولوژی بی‌فایده است. شاید فکر می‌کنند بهتر است ماتزاری را اخراج کنند تا دیگر حرف نزند، شاید من آدم خیلی خوبی نیستم که دوستم ندارند.»

تورینو برای این بازی تمام تیمش را در اختیار دارد و احتمالا بر اساس سیستم مورد علاقه ماتزاری، 2-5-3 بازی می‌کند. تورینو در 10 بازی آخرش در سری A تنها یک باخت داشته و در 15 بازی‌اش در این فصل 5 کلین‌شیت ثبت کرده است. هواداران این تیم به حس شکست در دربی عادت کرده‌اند اما دلایلی برای خوشبینی دارند و می‌خواهند پیروزی 2 بر یک سال 2015 را تکرار کنند.

تیم ماسیمیلیانو آلگری تنها تیم بدون شکست در میان پنج لیگ برتر اروپا در بازی‌های خارج از خانه سال 2018 است و می‌خواهد این رکورد را حفظ کند. این مربی برای بازی چهارشنبه در سوییس به برخی بازیکنان اصلی تیم استراحت داد اما تیمی که از آبان سال گذشته در دسته اول فوتبال ایتالیا نباخته نمی‌خواهد آمار خوبش را خراب کند.

یوونتوس در «دربی دلا موله» 69 پیروزی داشته در برابر 35 برد تورینو. تورینو در 12 دربی اخیر که میزبان بوده تنها یک پیروزی به دست آورده در حالی که یوونتوس 9 برد داشته و دو بازی هم مساوی شده.

ترکیب احتمالی:

تورینو: سیریگو؛ ایتزو، انکولو، جی جی؛ آینا، باسلی، رینکون، میته، آنسالدی؛ فالکه، بلوتی

یوونتوس: شچسنی؛ کانسلو، بونوچی، کیلینی، ساندرو؛ بنتانکور، پیانیچ، ماتویدی؛ رونالدو، مانجوکیچ، دیبالا

منبع: رویترز

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تورینو یوونتوس سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنج‌گانه / رویایی به نام شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست