Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تروریستی حمله به یکی از پاسگاه‌های مرزی پاکستان در ایالت بلوچستان را که به جانباختن شماری از نیرو‌های پاکستانی انجامید، به شدت محکوم کرد.

قاسمی ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت کشور برادر پاکستان و خانواده‌های قربانیان و مجروحین این حادثه تلخ تروریستی، آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران را برای هرگونه اقدام مشترک علیه پدیده شوم تروریسم به هر شکل و نوع آن در منطقه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران در کرمانشاه

سعید قاسمی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : امروز جمعه و فردا به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و در برخی نقاط رگبار تگرگ خواهیم بود.

سعید قاسمی افزود: بارش امروز در نیمه غربی کرمانشاه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود بطوریکه افزون بر آبگرفتگی معابر و روان آب، در برخی نقاط نواحی یاد شده با سیلاب محلی نیز همراه خواهد شد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآور شد: در روز یکشنبه آینده موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه با گذر موج ناپایدار دیگری مجدداً شاهد بارش‌های همراه با رعد و برق بویژه روز دوشنبه در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

قاسمی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان کرمانشاه با ۴۲ میلی متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص داد و پس از آن سرارود با ۳۳ و روانسر با ۳۱ میلی متر در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی میانگین بارش‌های اخیر در استان کرمانشاه را ۲۷ میلی متر اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کنگاور با ۸ و سومار با ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بودند.

قاسمی یادآور شد: کمینه و بیشینه دمای شهرستان کرمانشاه نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۲ و ۱۸ درجه بالای صفر بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند