Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره شهدای حادثه تروریستی تاسوعایی حسینی چابهار با حضور علما، روحانیون، فرهیختگان، بزرگان ریش سفیدان، مدیران اجرایی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف جامعه در مسجد امام حسین علیه السلام چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، یادواره شهدای حادثه تروریستی تاسوعای حسینی چابهار شب گذشته در مسجد امام حسین علیه السلام چابهار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این آیین گرامیداشت مولوی عبدالرحمان ملازهی سربازی امام جمعه اهل سنت چابهار، پالاش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ایرانژاد نماینده مردم چابهار، ایرانشهر و فنوج، سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان، حجت السلام موسوی امام جمعه چابهار، علما، روحانیون، خانواده های معظم شهدا و جانبازان حضور داشتند.

 

اجرای گروه مالش نیروی دریایی، پخش کلیپ مربوط به حادثه تروریستی از سوی معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شعر خوانی یکی از دانشجویان دانشگه دریانوردی، فضای سازی داخل مسجد از عکس شهدا، وصیت نامه شهدا، برپایی نمایشگاه عکس از تصاویر قبل، عین خادثه و بعد از حادثه از سوی کانون فرهنگی و هنری امام حسین علیه السلام از جمله برنامه های جانبی یادواره شهدای حادثه تروریستی تاسوعای حسینی چابهار بود.

 

 همچنین خانواده های معظم شهدا در این یادواره از سوی مسئولان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

گفتنی است حادثه تروریستی چابهار در تاسوعای حسینی سال 89 رخ داد که در این حادثه تعدادی از هموطنان ما شهید و زخمی شدند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران استان بوشهر مجلس پاییز عشایر استان لرستان سینما دولت بیرجند پخش کلیپ حادثه تروریستی نمایشگاه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان