Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:29:12 GMT

سارق موتور سیکلت در بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۳۷۶

سارق موتور سیکلت در بوشهر دستگیر شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: یک سارق حرفه ای موتورسیکلت در شهر بوشهر معروف به 'گرگ سارق' با سابقه سرقت 13 موتور سیکلت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهر بوشهر تیم ویژه ای از کلانتری ها و یگان های مختلف انتظامی شهرستان با دستور کار مشخص تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با بررسی های اطلاعاتی و عملیاتی سرقت های رخ داده هویت اصلی سارق شناسایی شد.
عرب زاده یادآور شد: این سارق حرفه ای سوژه های خود را در نقاط مختلف شهر انتخاب و در زمان مناسب موتورسیکلت هایی را که از لحاظ رعایت نکات ایمنی ضعیف تر بودند به سرقت می برد.
وی اظهار داشت: این سارق که اموال مسروقه را به چند نفر مالخر زیر قیمت واقعی می فروخت به علت مهارت در سرقت در بین دوستانش به گرگ سارق مشهور بود.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر تصریح کرد: این سارق حرفه ای پس از یک عملیات هوشمندانه دستگیر شد که تا کنون نیز به 13 فقره سرقت موتورسیکلت در شهر بوشهر اعتراف کرده است.
عرب زاده ادامه داد: همه موتورسیکلت های سرقت شده از مخفیگاه سارق کشف و به کلانتری 12 مصلی منتقل شده است.
وی افزود: در این رابطه علاوه بر سارق 2نفر مالخر نیز دستگیر شده است.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرقت سارق موتور سيكلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد