Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان کرمان با بيان اينکه 72 پروژه اقتصاد مقاومتي شهرستان بافت در سال 97 با اعتبار 11 هزار ميليارد تومان در حال اجرا است گفت: مهمترين اين پروژه ها از نظر اعتبار، پتروشيمي و فولاد است.

جعفر رودري روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به وجود چهار هزار و 200 نيروي انساني جوياي کار در بافت افزود: اجراي پروژه هاي اقتصاد مقاومتي بصورت مستقيم و غيرمستقيم بخش بزرگي از بيکاري اين شهرستان را رفع مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با توجه به پروژه هاي اقتصاد مقاومتي اين شهرستان، جهت گيري توسعه بافت در راستاي ايجاد اشتغال در حوزه صنعت و معدن و خدمات و گردشگري است.
وي اظهار داشت: برنامه ريزي براي ساماندهي بازار کار به گونه اي است که ظرفيت ايجاد اشغال اين شهرستان طي پنج سال گذشته در هر سال ايجاد حدود 500 فرصت شغلي بوده و در سال 97 با برنامه ششم توسعه بايد به حدود يکهزار فرصت شغلي افزايش يابد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان کرمان با بيان اينکه اين 2 پروژه به عنوان پايه در توسعه صنعتي شهرستان بافت حائز اهميت است تصريح کرد: پتروشيمي براي تکميل به 10 هزار ميليارد تومان منابع مالي نياز دارد و پيشرفت فيزيکي آن از ابتداي سال جاري حدود 40 درصد بود که اکنون به 49 درصد افزايش يافته است.
رودري گفت: براي تکميل پروژه پتروشيمي و فولاد بافت پيشرفت فيزيکي 72 درصدي تا پايان امسال هدف گذاري و براي سال جاري به ميزان 672 ميليارد تومان هدف گذاري براي سرمايه گذاري اين پروژه تعريف شده است.
وي عنوان کرد: 172 پروژه با اعتبار 150 ميليارد تومان در راستاي واگذاري پروژه هاي نيمه تمام به بخش خصوصي در استان کرمان احصا شده که اين پروژه ها در سال 97 واگذار مي شود.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان کرمان با اشاره به پروژه هاي ستاد سرمايه گذاري در تبصره 18 قانون بودجه سال 97افزود: منابع جديد به اين طرح ها تزريق مي شود و مشوق هايي براي مناطق محروم از جمله اهداي بخشي از يارانه سود تسهيلات اعطايي براي تکميل اين پروژه ها در نظر گرفته شده است.
وي ادامه داد: اعتبارات رونق توليد نيز در کميته هاي اشتغال شهرستان هاي استان کرمان دنبال مي شود.
رودري با بيان اينکه در زمينه توسعه روستايي ماده 27 برنامه ششم توسعه براي شهرستان بافت 2 منطقه روستايي و منظومه تعريف شده است عنوان کرد: 38 روستا در منطقه خَبر بافت در سال 96 مشمول مطالعه شدند و پس از مطالعات موضوع توسعه اين روستاها پيگيري مي شود.
3029/7420
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، صبح یکشنبه در گروه کاری نهضت ملی شمال استان کرمان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های آب و برق در سایت‌های مسکن هستند.

وی، افزود: زمین‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در چهار شهر ریحان‌شهر، بردسیر، خواجو شهر و بم آماده شده و در هفته‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

موسوی، تصریح کرد: سایت‌های راین، نرماشیر، نظام‌شهر، گلباف، نجف‌شهر، چترود، هجدک و ارزوئیه آماده شده و منتظر دریافت مصوبه از کارگروه هستند.

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: سایت‌های کرمان، کوهساران، بافت، شهربابک، خرسند، بم و رفسنجان نیز مراحل آخر آماده‌سازی را می‌گذرانند و به زودی جهت ساخت و ساز واگذار می‌شوند.

وی همچنین از انجام مراحل کار در سایت‌های نهضت ملی مسکن بافت، خرسند، انار، باغین و فاز دو ماهان، رفسنجان، اندوهجرد، شهداد و گنبکی خبر داد.

کد خبر 6097489

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند