Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر افزایش سهم اعتبارات عمرانی در بودجه ۹۸ تاکید کرد.

مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعتباری که برای پروژه‌های عمرانی کشور تخصیص داده شده به نسبت سال گذشته روند افزایشی داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال ۹۸ اعتبارات عمرانی کاهش نیابد و تلاش همه جانبه این باشد تا بیشترین تخصیص به اعتبارات عمرانی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیان‌پور با بیان اینکه شوک ارزی به اقتصاد وارد شد و هفت ماه پیش تورم انکارناپذیری را ایجاد کرد، افزود: باز هم تلاش می‌کنیم سهم اعتبارات عمرانی افزایش یابد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در لایحه بودجه ۹۸، ۶۲ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی کشور اختصاص یافته است.

کیان پور عنوان کرد: تا قبل از تورم، ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور داشتیم، که با این ۶۲ هزار میلیارد تومان تنها ۱۰ درصد این پروژه‌ها را می‎توان پوشش داد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت تا جایی که می‌تواند پروژه‌ها را به سمت بخش خصوصی سوق دهد، تا آنها را اجرایی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند