Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله پرتابیان شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: این مبلغ اعتبار برای اجرای طرح هادی، بهسازی معابر روستا، مخلوط ریزی جاده دستری مردم به ساحل روستای زیارت بزرگ از محل اعتبارات عمران و توسعه روستایی و اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد.

پرتابیان افزود: به منظور احداث شهرک مسکونی و خانه دار کردن جوانان روستا مقدار ۶ هکتار زمین در قطعات ۵۰۰ الی ۸۰۰ متر مربعی به جوانان روستای زیارت واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: جهت رفع مشکل آب شرب مردم روستای زیارت بزرگ مقدار ۲ کیلومتر و ۴۰۰ متر لوله شماره ۷۰ با مشارکت بسیج سازندگی شهرستان سیریک و آب فاضلاب روستایی به مردم روستا واگذار شد.

فرماندار سیریک در ادامه با تأکید به مسئولان، نسبت به اینکه عمل جهادی رمز توسعه و عمرانی است، تصریح کرد: ما باید خودمان بخواهیم تا کار انجام شود ماهیت وجودی باید درما احیا شود در واقع مردم ما باید مطالبه گر باشند و همه مسئولان وظیفه دارند نسبت به مردم پاسخگو و در جهت رفع مسائل و مشکلات آنها تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند.

پرتابیان خاطرنشان کرد: روستای زیارت بزرگ یکی از روستاهای بکر گردشگری و تفریحی است که با توجه به داشتن ساحلی شنی و ماسه ای ، اسکله صیادی و موقعیت بسیار خوب تفریحی دارای قابلیت های بسیار خوبی برای توسعه گردشگری است.

وی عنوان کرد: وحدت و همدلی رمز موفقیت و آغازی برای ساختن و آباد کردن جامعه است و بسیار مهم و ارزشمند است که جامعه با وحدت و مشارکت جمعی به جلو حرکت کند.

فرماندار سیریک یادآور شد: انرژی و سرمایه مان را روی چیزهای خوب مصرف و استفاده کنیم، رفع مشکلات اقتصادی بسیار خوب و مهم است اما مهمتر از اینها توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است که از اولویت های مهم جامعه اسلامی است و بدون توجه به این ارزش ها و آرمان ها دیگر مسائل از اولویت خارج و ارزشی چندانی نخواهد داشت.

وی در ادامه اشاره ای به بحث تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی داشت و گفت: زیرساختی که دولت برای منطقه و شهرستان سیریک در قالب طرح توسعه سواحل مکران دارد که احداث نیروگاه۱۴۰۰ مگاواتی بخشی از همین طرحهاست که شروع شده و بخشی عمده ای دیگر انشالله در آینده ای نزدیک آغاز که موجب شکوفایی شهرستان خواهد شد.

پرتابیان به نقش مهم و تاثیر گذار بانوان در شکوفایی و احیای جامعه اشاره کرد و گفت: بانوان بخش عمده ای از جامعه هستند که باید ضمن توجه به آنها از ظرفیت های ارزشمند آنها استفاده کرد.

فرماندار سیریک ضمن اشاره به دیدار چهره به چهره ای که هفته پیش با مردم روستای زیارت داشت گفت: در پی دیدار چهره به چهره ای که با مردمان آن روستا داشتیم رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنها در ادامه از مدرسه روستای زیارت بزرگ، ساحل ، اسکله روستا، بافتی محیطی روستا،و آئین گلنگ زنی عملیات اجرایی طرح هادی روستا شرکت کردند

کد خبر 4486161

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح هادی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد