Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد :دوره ای جهت توانمند سازی امامان روستا و دهستان های هدف قرارگاه با حضور حجت الاسلام عیدی معاونت فرهنگی و حجت الاسلام میر قادری معاونت سلامت وحمید رضا برزگر دبیر منطقه پنجم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در روستای کری از بخش دلواربرگزارگردید که در این دوره ما به پیشرفت به سوی تعالی مردمان روستا پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که پیشرفت و آبادانی در یک روستا در ظاهر با وجود سازه های زیبا آباد نشان داده می شود آیا پشت این آبادی ها ، آبادیست یا ویرانی فرهنگی؟ حجت الاسلام هاشمی ابراز داشت :این دوره برای ارتقاء و توانمند سازی امامان روستا و و با هدف ارتباط و تعامل بیشتربا یکدیگربه ظرفیت یازده نفر از امامان روستا از دهستان های هدف در راستای سلسله نشست ها و دوره هایی هست که ما تصمیم داریم که هرماه یک دوره توانمند سازی برای امامان روستا با موضوعات مشخص در قالب کلاس ، کارگاه و مصاحبه های فردی برگزار کنیم که در این نشست ها امامان روستا برنامه های خود را بیان می کنند تا مورد بررسی جهت اجرا در روستای خود قرار گیرد . وی افزود : در این دوره که یکی از اهداف ما ارتباط موثر بین امامان روستا می باشد ودر کنار افزایش ارتباط امامان روستا با یک دیگر حضور مسئولین قرارگاه استانی و کشوری را داریم که این حضور موجب ارتباط و تعامل سازنده بیشتر مسئولین با امامان روستا می باشد و در عمل نیز شاهد رشد و شکوفایی فعالیت های امامان روستا با هدف مشخص در هر برنامه و به صورت متمرکز در یک نقطه خاص باشیم. حجت الاسلام سید علی هاشمی در پایان خاطرنشان کردند : امامان روستا ها با همکاری معاونت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر فعالیت های فرهنگی ، زیرساختی، اشتغالی ، سلامت و سبک زندگی اسلامی ،تعلیم و تربیت در مدارس و در محیط روستا ها تلاش خود را بیش از پیش نموده و در پازل قرارگاه پیشرفت و آبادانی که ترسیم شده پیرامون نقش آفرینی خود در روستا ها در این پنج محور تلاش های خود را نهادینه کرده اند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: قرارگاه پیشرفت و آبادانی توانمندسازی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد

 

 

 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان