Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان رسانه ملی و خانواده‌های آنان‌ روز گذشته، 24 آذرماه در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مرحله‌ای از مسابقات ۱۰۰ نفر از کارکنان صدا و سیمای استان و خانواده آنان در سه بخش شفاهی، کتبی و جانبی با هم رقابت کردند که نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش شفاهی این رقابت قرآنی شامل ترتیل، حفظ سه جزء و یک جزء، روخوانی و روان‌خوانی، بخش کتبی شامل ترجمه و تفسیر جزء ۳۰ و رشته‌های جانبی شامل آثار پژوهشی، آثار کوتاه رسانه‌ای نظیر فیلم کوتاه و وله‌های صوتی و تصویری، فضای مجازی، تذهیب، نقاشی و کلاژ، ویژه آقایان و بانوان و در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال است.

یادآور می‌شود، گسترش فرهنگ قرآنی و ایجاد زمینه مناسب برای انس هر چه بیشتر کارکنان صدا و سیما و خانواده‌های آن‌ها با کلام وحی و معارف اسلامی از اهداف برگزاری مسابقات قرآن و عترت است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری مسابقات قرآن رسانه ملی قرآن و عترت صدا و سیما خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود