Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:56:35 GMT

دشمن با هجمه فرهنگی به دنبال انحراف نسل جوان است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۴۶۸

دشمن با هجمه فرهنگی به دنبال انحراف نسل جوان است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار شهرستان روانسر گفت: عصر حاضر ، عصر تهاجم فرهنگی است و دشمن با تولید و نشر آثار مخرب فرهنگی به دنبال منحرف کردن نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش روانسر افزود: آموزش مهمترین مقوله برای سالم سازی جامعه در همه عرصه ها است و آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در این راستا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه ارتباط صمیمانه والدین با فرزندان بسیار کمرنگ شده و فضای مجازی و رسانه های مخرب از این موقعیت به سود خود بهره برداری می کنند.
فرماندار روانسر با تاکید بر حمایت از برنامه های پژوهش سرای دانش آموزی این شهرستان تاکید کرد: برگزاری دوره آموزشی برای والدین و دانش آموزان با رویکردهای جدید باید پیگیری شود.
ویسمرادی اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش محوری در بحث تعلیم و تربیت دارد و پرورش آینده سازان جامعه از این نهاد آغاز می شود و همکاری و هم افزایی همه نهادها با این نهاد ضرورت دارد.
فرماندار روانسر تاکید کرد: موضوع سند دار کردن املاک آموزش و پرورش شهرستان روانسر و رفع مشکلات حقوقی آنها باید همچنان با جدیت پیگیری شود.
مدیر آموزش و پرورش روانسر هم گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون اسناد مالکیت مدارس 17 شهریور و حضرت زینب (س) شهر روانسر اخذ شده است.
عثمان ویسی از تک برگی کردن اسناد هفت واحد آموزشی این شهرستان هم خبر داد و افزود: به منظور مستند سازی املاک آموزش و پرورش روانسر، گواهی مالکیت 40 مدرسه روستایی این شهرستان نیز استخراج شده است.
وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم ، سهمیه این شهرستان 734 نفر است که تاکنون یک هزار و 217 نفر ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روانسر فرماندار آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند