Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@18:22:28 GMT

تصادف وحشتناک یک خودرو با دو تریلی در اتوبان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۵۱۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک خودرو در اتوبان به طرز وحشتناکی با دو تریلی هجده چرخ تصادف کرد.

حجم ویدیو: 6.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

سبقت گرفتن یک خودرو از یک تریلی هجده چرخ در اتوبانی در ایندیانای آمریکا با حادثه Incidentهمراه بود.
این خودرو حین سبقت با تریلی برخورد کرد سپس با یک تریلی هجده چرخ دیگر هم تصادف Crashکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مورچه ای در گوش یک مرد + عکس اعدام قاتل، پایان پرونده قتل زن مشهدی با ضربات هولناک چاقو نقشه گروگانگیری برای فرار از پرداخت خسارت خودروی لاکچری زن پولدار کارگر کارخانه به طور معجزه آسایی زنده ماند / عکس وحشتناک از بدن این مرد مرد عصبانی برادر خود را در شهرک آزادی زنده زنده به آتش کشید ماجرای گریه های مردی که 2 روز در هواکش رستوران گیر کرده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident تصادف Crash اخبار حوادث خودرو فیلم تریلی وحشتناک اتوبان عکس دختر جوان زندگی طلاق ایران پلیس اعدام مردم پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حبیب آبراهه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: تصادفات سه روز گذشته استان شامل ۱۱۴ فقره تصادف خسارتی و ۵۷ فقره تصادف جرحی بود.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی افزود: در ۷۲ گذشته ۱۷۱ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان روی داد که موجب جان باختن چهار نفر و مصدومیت ۸۵ نفر شد.

وی با اشاره به نقش راننده، خودرو و جاده در وقوع تصادفات رانندگی، اظهار کرد: بیشترین علت تصادفات مربوط به بی احتیاطی، سرعت و سبقت غیرمجاز و کم توجهی و خواب آلودگی راننده است.

آبراهه در کنار عامل انسانی به نقش خودرو در وقوع حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: ۱۳ اردیبهشت در سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان، ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی علت اصلی حادثه بود.

وی بر ضرورت کنترل سلامت و ایمنی خودرو قبل از سفر‌های برون شهری تاکید کرد: کم توجهی به این موارد حوادث غیر قابل جبرانی در پی دارد.

وی همچنین بر نقش جاده، گاردیل، خطوط و روشنایی جاده در حوادث رانندگی اشاره و اظهار کرد: وقوع پدیده‌های جوی همچون باران و برف هم بر ضرورت دقت بیشتر در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه می‌افزاید.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به نامناسب بودن آسفالت برخی محور‌های استان همچون اتوبان تبریز - زنجان اظهار امیدواری کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی در جهت ساماندهی و هموارسازی این آزاد راه تسریع شود.

دیگر خبرها

  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت