Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه ایلام روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: از همه طرح های پژوهشی و فن آوری که به اقتصاد و اشتغال استان کمک کند، حمایت جدی می شود.
محمد علی اکبری افزود: در این نمایشگاه با 68 غرفه آخرین فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری واحدهای فناوری پارک علم و فناوری، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، سازمان ها و ارگان های استان ایلام به معرض نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همزمان با افتتاح این نمایشگاه از چهار شرکت دانش بنیان رونمایی شد، گفت: 42 غرفه مشترک و واحد، 15 شرکت صنعتی با مدیریت شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، 10 محصول فناورانه پارک و مرکز رشد و سه طرح فناورانه مشترک دانشگاه ایلام، شرکت توزیع نیروی برق در این نمایشگاه حضور دارند.
رئیس دانشگاه ایلام ادامه داد: همچنین 6 طرح کاربردی و مساله محور مشترک دانشگاه ایلام، پارک علم و فناوری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات با سازمان مدیریت و برنامه ریزی اداره کل مسکن به نمایش گذاشته شده است.
علی اکبری تاکید کرد: انجام اقدامات پژوهشی کاری خارق العاده و خارج از توان جوانان ما نیست و این مسیر برای همه کسانی که تلاش و پشتکار لازم را داشته باشند هموار بوده و در حقیقت خواستن همان توانستن است.
7180/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف اشتغال سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در شرکت دانش بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد که برای اولین بار در جهان توسط این شرکت ایجاد شده است و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در جریان است.

بر اساس این گزارش، شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا از سال ۱۳۸۹ در پارک فناوری پردیس مستقر است و درزمینه تولید مواد نانو ساختار فعالیت دارد. این شرکت در بیست و یکمین اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس توانست به عنوان شرکت برتر در حوزه توسعه فناوری و خلق نوآوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 6091160 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان