Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزه‌کار گفت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در راستای افزایش سرانه مطالعه، طرح نذر و وقف کتاب را در مساجد این استان اجرا می‌کند.

«حجتالاسلام ابراهیم سبزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کار» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مدیریت کتابخانه های مساجد یکی از کارویژه های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است، گفت: این ستاد مدیریت بیش از 14 هزار کتابخانه مخزن دار و قفسه باز را برعهده دارد و همه ساله کتاب‌های بسیاری به کتابخانه‌های این مساجد هدیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هرچقدر مساجد در حوزه کتابخوانی و پژوهش فعال تر باشند سرانه مطالعه در جامعه ما افزایش می یابد و این موضوع نیز موجب افزایش دانش و بصیرت مردم و به تبع آن، کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی درباره فعالیت های کتابخانه های مساجد در این استان، خاطرنشان کرد: نظارت بر فعالیت کتابخانه های مساجد خراسان جنوبی جزو برنامه های همیشگی ما است.

 

وی اضافه کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با همکاری برخی از دستگاه های این استان، همه ساله چندین کتابخانه در مساجد این استان افتتاح می کند.

 

سبزه‌کار گفت: اهدای کتاب به کتابخانه های مساجد خراسان جنوبی یکی دیگر از برنامه های ثابت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی است که همه ساله با حمایت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی انجام می شود.

 

اجرای طرح خوانش و زنگ کتاب در مدارس

وی افزود: طرح خوانش و زنگ کتاب یکی از برنامه های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی است که در مدارس این استان برگزار می کنیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در قالب طرح خوانش و زنگ کتاب به مدارس مجاور مساجد می روند و کتابی را معرفی و دانش آموزان را به مطالعه تشویق می کنند.

 

وی گفت: طرح معرف کتاب به خانواده ها در قالب طرح محله کتاب محور، یکی دیگر از برنامه های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی است که با استقبال خوبی از سوی خانواده ها روبرو شده است.

 

سبزه کار خاطرنشان کرد: طرح نذر و وقف کتاب برنامه دیگر ما در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در راستای افزایش سرانه مطالعه اجرا می شود.

 

وی افزود: برپایی نمایشگاه های کتاب در مساجد خراسان جنوبی برای انس بیشتر مردم با کتاب و مطالعه، در طول سال از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اجرای می شود.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل گردشگری پاییز عشایر استان لرستان سفیدشهر آران و بیدگل سفیدشهر ایران دولت ستاد عالی کانون های مساجد کتابخانه مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: دو طرح بزرگ برای مدیریت بحران در شهرستان نهبندان در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده امروز -شنبه پانزدهم اردیبهشت- در حاشیه بازدید از محل ورود سیلاب به طرح نهضت ملی مسکن نهبندان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بارش های شدید دو روز گذشته، ما شاهد بروز سیلاب هایی در سطح استان بودیم.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته به دنبال وقوع سیل در استان، خسارت هایی را در شهرستان های خوسف، نهبندان و طبس داشتیم، گفت: خسارت های جدی به زیرساخت های محورهای مواصلاتی و مزارع کشاورزی، آغل ها، محل نگهداری دام ها و نیز قنوات را شاهد بودیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به هشدار های هواشناسی و مدیریت بحران، گفت: سیل هفته گذشته و این هفته با کمک نیروهای امدادی و عملیاتی مدیریت شد اما حجم خسارت های وارده به زیرساخت ها قابل توجه است.

وی افزود: تمامی امکانات استان و شهرستان های مختلف برای حل مشکلات و به ویژه بازگشایی محورهای ارتباطی بسیج شدند.

عباس زاده با بیان اینکه تا پایان امروز و فردا عملیات بازگشایی تمامی محورهای مواصلاتی انجام خواهد شد، گفت: مهمترین معضل ما در نهبندان، آبگرفتگی سایت مسکن ملی بود که با تدابیر فنی، عملیاتی و اجرایی دستگاه های متولی برای ایجاد سیل بند امیدواریم این مشکل تکرار نشود.

معاون استاندار خراسان جوبی با ذکر این نکته که خسارت راه ها و واحدهای مسکونی بموقع ارزیابی می شود، افزود: پیگیری های لازم برای جبران خسارت ها و تمهیدات برای رفع مشکلات اندیشیده خواهد شد.

وی گفت: اجرای دو طرح بزرگ برای مدیریت بحران در نهبندان از جمله احداث سد تغذیه ای بندان و چاهداشی که دو مصوبه سفر رئیس جمهور است، در دستور کار می باشد.

عباس زاده گفت: سدهایی که از گذشته احداث شده بود در مدیریت سیلاب بسیار اثرگذار بوده اند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در ارزیابی اولیه برآورد شد که خسارت به محورهای مواصلاتی، مزارع و قنوات نهبندان قابل توجه است و بعد از ارزیابی دقیق اطلاع رسانی می شود

کد خبر 750515

دیگر خبرها

  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور