Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@12:34:30 GMT

برف و باران چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۱۱۰

برف و باران چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود یک سامانه بارشی از بعدازظهر روز دوشنبه به استان، بارش برف و باران مناطق مختلف استان به ویژه مناطق غربی را فرا می گیرد.

مهرداد قطره سامانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه بارشی تا روز سه شنبه هفته جاری در استان فعال خواهد بود و پس از آن تا روز پنجشنبه جو پایداری در استان حاکم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز وقوع بارش ناچیز برف و باران پیش بینی می شود که در بیشتر نقاط استان به صورت برف پراکنده ظاهر می شود.
قطره سامانی در ادامه از افزایش یک تا 2 درجه ای دما برای روزهای آینده خبر داد و گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای 10 درجه زیرصفر سردترین نقطه کشور و استان گزارش شده است.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، میانگین وزنی بارش های سال زراعی (یکم مهر تا 26 آذر) استان را 205 میلیمتر اعلام کرد و افزود: این میزان در مقایسه با میانگین بلندمدت دوره مشابه 30 درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه 2 رودخانه زاینده رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و کمبود بارش ها در این استان طی یک دهه اخیر استانهای اصفهان، خوزستان و یزد را با چالش مواجه کرده است.
7363/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسی برف و باران چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، طی چند روز آینده بارش باران نقاط مختلف استان را فرا می‌گیرد، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به این استان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بارش‌های خوبی در انتظار است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، افزود: از روز گذشته سامانه بارشی وارد این استان شد که امروز و فردا با شدت کمتری فعالیت خواهد کرد و از ظهر بارش پراکنده باران به وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش شدید باد از امروز در استان آغاز خواهد شد، گفت: این پدیده همراه با بار رگباری باران خواهد بود.

رحمان نیا با بیان اینکه دمای فعلی هوای شهر زنجان ۱۹ درجه بالای صفر است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هفت درجه بالای صفر و گیلوان با ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

کد خبر 6096350

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری