Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای برنامه‌های جانبی این موسسه فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود که از سال ۱۳۸۰ و با همت عده‌ای از دلسوزان خصوصاً نوجوانان و جوانان تشکیل گردید، برنامه‌های خوبی را در این مدت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی سپری کرده است، که ان شاالله بتواند در آینده نیز این برنامه‌ها را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیگیری‌های معظم له، افزود: این موسسه فرهنگی با توجه به اهمیت موضوع، با تشکیل ستادی با برنامه و اهدافی مشخص، اقدام به تشکیل مراکزی مردمی و جهادگونه نموده که از جمله آن، تشکیل ستاد مردمی جهادی ویژه مسائل اجتماعی و فرهنگی از سال ۱۳۸۹، راه اندازی اولین مرکز مشاوره مجازی در امورفرهنگی و اجتماعی در سطح کشور در سال ۱۳۹۰، برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده و مشاوره اجتماعی با موضوعات مختلف در سطح استان سمنان از سال ۱۳۹۱، نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث، فراگیری علوم اسلامی بصورت مجازی؛ مرکز آموزش الکترونیکی در سطح استان سمنان از سال ۱۳۹۲، راه اندازی مرکز ترک اعتیاد موادمخدربا روشی جدید و متفاوت در سطح کشور ویژه نوجوان و جوانان از سال ۱۳۹۳، برگزاری گفتمان‌های دینی دانش آموزی مراکز فرهنگی در موضوعات مختلف از سال ۱۳۹۴، راه اندازی اولین مرکز ترک اعتیاد رایانه‌ای در سطح کشور از سال ۱۳۹۵، برگزاری تریبون آزاد؛ گفتگوی آزاد و بیان دیدگاه نوجوانان و جوانان با عقاید مختلف از سال ۱۳۹۶، برگزاری کارگاه آموزش خانواده و آسیب‌های اجتماعی از سال ۱۳۹۷ است.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مسئله‌ای که دشمن به آن توجه دارد تضعیف ارزش‌هاست، گفت: اگر در حوزه فرهنگی و اجتماعی ضعف و سستی شکل بگیرد دیگر معلوم نیست که چه زمانی درست شود.
ابراهیمی در پایان با توجه به اینکه کلیه این برنامه‌ها بصورت جهادی و رایگان در حال برگزاری می‌باشد، ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اداراتی که با این موسسه فرهنگی در طی سال‌های گذشته همکاری و مساعدت نمودند، خواستار توجه بیش از پیش دستگاه‌های آموزشی و متولیان امورفرهنگی به جهت تقویت این مراکز گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد