Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@06:57:18 GMT

امنیت چشم گوش انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۴۳۹

فرماندار کرمانشاه: اقتدار پلیس در برخورد با مخلان امنیت عمومی کم‌نظیر است فرماندار کرمانشاه با کم‌نظیر دانستن اقتدار پلیس در برخورد و مواجه با مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: به‌واسطه این اقتدار شاهد شرایط مطلوب امنیتی در سطح شهرستان هستیم.  

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: یکی از مسائلی که پلیس به خوبی و با جدیت در آن ورود پیدا کرده برخورد با معضلات اجتماعی نظیر پاکسازی محلات آلوده، برخورد با خرده‌فروشان، شناسایی باندهای کلان و دستگیری اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: اجرای بیش از 250 طرح مقابله با خرده‌فروشی، پاکسازی بسیاری از محلات آلوده توسط پلیس و دستگیری ده‌ها نفر از خرده‌فروشان و معتادان متجاهری که چهره شهر را نازیبا کرده‌اند از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

رنجبر همچنین به افزایش امنیت عمومی در سطح شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برخورد با سارقان، اراذل و اوباش و سایر افرادی که اقدام به اختلال در نظم عمومی می‌کنند سبب این افزایش امنیت شده است.

رئیس شورای تامین کرمانشاه گفت: در بحث سرقت نیز پلیس با افزایش گشت‌های سواره و پیاده خود هم در بحث پیشگیری و هم در بحث کشفیات اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: اضافه شدن بیش از 30 گشت موتوری به گشت‌های انتظامی شهرستان کرمانشاه و ایجاد تعامل لازم با بسیج شرایط را برای مجرمان بسیار ناامن کرده است.

رنجبر همچنین به رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس نیز اشاره و با بیان اینکه امروز پلیس با مردم و برای مردم است، افزود: یکی از خصوصیات بارز پلیس اجتماعی محور عمل کردن ماموران است.

فرماندار کرمانشاه، صبوری و خویشتن‌داری را از دیگر ویژگی‌های پلیس عنوان کرد و گفت: در بسیاری از تجمعات پلیس با خویشتن‌داری موضوع را فیصله داده است و اجازه نداده نظم اجتماعی بهم بخورد.

وی در پایان،گفت: امروز پلیس شهرستان کرمانشاه با مجموعه اقدامات خود امنیت مطلوبی را در سطح شهرستان ایجاد کرده است که البته باید از شهروندان نیز به خاطر همکاری مطلوب با ماموران انتظامی قدردانی کرد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند