Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@04:34:14 GMT

فضای شهر را برای معلولان مناسب‌سازی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۷۵۰۴

به گزارش فارس، پیروز حناچی در بیستمین دوره تحلیف شهرداران مدارس که امروز در برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: بهترین مردم کسانی هستند که خیرشان بر اساس آموزه‌های دینی به دیگران برسد.

حناچی با اشاره به موضوع شهرداران مدارس، گفت: شما تلاش می‌کنید مقدمات تجربه و حضور در عرصه‌های اجتماعی را کسب کنید. تجربه‌های این چنینی فرصتی برای حضور در عرصه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران با بیان اینکه اگر کسی در عرصه‌های اجتماعی حضور نیابد مسئولیت انسانی خود را به طور کامل انجام نمی‌دهد، گفت: صرفاً کسی که روی ویلچر می‌نشیند معلول نیست ممکن است کسی چهار ستون بدنش سالم باشد اما در عرصه‌های اجتماعی حضور نیابد.

وی گفت: در برخی دانشگاه‌های معتبر جهان 50 آیتم برای انتخاب دانشجویان تراز اول مورد توجه قرار می‌گیرد که از این میان چند آیتم مربوط به مسائل درسی است.

حناچی در ادامه گفت: بخش عمده آن منوط به حضور در عرصه‌های اجتماعی است. شما تلاش می‌کنید این قدم‌ها را بردارید و این اقدام برای تجربه، مشارکت و راهبرد در عرصه‌های اجتماعی مهم و تأثیرگذار است.

شهردار تهران اضافه کرد: میزان مشارکت و حساسیت محیطی که در آن هستید مانند خانواده،‌ مدرسه و فضای زیست بسیار مهم و تأثیرگذار است و مدرسه اولین قدم حضور شما در حوزه‌های اجتماعی است.

وی یادآور شد: امروز میزبان شهرداران قبلی مدارس هستیم که رتبه‌های برتر را کسب کرده‌‌اند و شهرداران جدیدی که مسئولیت می‌گیرند و تلاش می‌کنند در این عرصه‌ها موفق باشند.

حناچی در پایان مراسم در جمع خبرنگاران به دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور رفت و در خصوص جلسه‌اش با وی گفت: این جلسه پیرو تفاهم‌نامه قبلی شهردار تهران است که با معاونت علمی منعقد شده است.

وی در خصوص مفاد جلسه، گفت: قرار است در خصوص استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان صحبت شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گوشی ویوو Y38 5G به‌صورت رسمی معرفی شد. طراحی و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی مشابه ویوو Y200i است.

براساس گزارش زومیت، طبق بیانیه‌ی رسمی، ویوو Y38 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۶۸ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. جدیدترین گوشی ویوو از اسپیکر استریو بهره می‌برد و حداکثر روشنایی نمایشگر آن به ۱٬۰۰۰ نیت می‌رسد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۲ ویوو Y38 5G را حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x همراهی می‌کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه کارت حافظه، فضای ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش بدهند.

ویوو Y38 5G از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری FunTouch OS 14 استفاده می‌کند. انرژی باتری غول‌پیکر ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی مورد بحث توسط شارژر ۴۴ واتی قرار گرفته در جعبه‌ی آن تأمین می‌شود.

ویوو گوشی جدید خود را به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک ماژول ۲ مگاپیکسلی مجهز کرده است. دوربین سلفی وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. حسگر اثر انگشت با دکمه‌ی پاور ادغام شده و در بخش کناری گوشی قرار گرفته است.

ویوو Y38 5G دارای گواهی IP64 است و برخلاف انتظار از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در آن خبری نیست. از قیمت گوشی جدید ویوو اطلاعات دقیقی دردسترس نیست.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902034

دیگر خبرها

  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب