Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز- ايرنا- مدير فرودگاه بين المللي اهواز از تاخير چهار پرواز خروجي و لغو 2 پرواز صبح يکشنبه اين فرودگاه به دليل مه صبحگاهي خبر داد.

رضا رضاپور روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا دليل تاخير پروازهاي امروز صبح فرودگاه بين المللي اهواز را مه صبحگاهي اعلام کرد و اظهارداشت: پرواز هاي ساعت 8:30 دقيقه شرکت هواپيمايي ايران ايرتور با شماره IRB957 به مقصد تهران و نيز شرکت هواپيمايي آتا در ساعت 10:10 با شماره TBZ5640 به مقصد مشهد باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: همچنين پروازهاي ايرلاين قشم با شماره QSM1211 در ساعت 10:35 به مقصد تهران، شرکت هواپيمايي ماهان با شماره IRM4563 در ساعت 11 به مقصد شيراز، پرواز شماره IRM4565 هواپيمايي ماهان در ساعت 11:15 دقيقه به فرودگاه عسلويه و نيز پرواز شماره IRB953 شرکت هواپيمايي ايران ايرتور به مقصد مشهد از فرودگاه اهواز با تاخير انجام شدند.
مدير فرودگاه بين المللي اهواز با اشاره به اينکه پرواز شرکت هواپيمايي ايرتور با شماره 956 تهران - اهواز امروز به علت پديده مه صبحگاهي بعد از اينکه به آسمان اهواز رسيد موفق به نشستن نشد و به مبدا بازگشت، ادامه داد: همچنين پروازهاي ايرلاين هاي ماهان با شماره IRM4564 از مبدا عسلويه در ساعت 10:15 دقيقه و نيز شرکت هواپيمايي ايران ايرتور با شماره IRB952 در ساعت 11از مبدا مشهد به اين فرودگاه با تاخير صورت گرفت.
رضايي خاطرنشان کرد: علاوه بر اين پروازهاي ساعت 9:55 دقيقه و ساعت 10 شرکت هاي هواپيمايي قشم و ماهان از فرودگاه هاي تهران و شيراز به مقصد اهواز نيز تاخير دارند و علاوه بر آن پرواز ساعت دقيقه 9:10 ايرلاين آتا با شماره TBZ5627 از تهران به اين فرودگاه باطل شد.
وي با بيان اينکه براساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز ديگر پروازهاي اين فرودگاه بر اساس زمان بندي اعلام شده طبق برنامه انجام خواهد شد، گفت: از مسافران درخواست مي شود قبل از عزيمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن 199 تماس گرفته و از هرگونه نوسان زماني ايجاد شده اطلاع پيدا کنند.
تهران، اصفهان، يزد، شيراز، نوشهر، رشت، تبريز، مشهد، کيش، عسلويه و خارک مسيرهاي پروازي از اهواز هستند.
9931/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند