Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:17:44 GMT

بازیکن تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۵۴۸

بازیکن تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، «محسن میرزایی» بازیکن ۱۹ ساله تیم فوتبال امیدهای صنعت نفت آبادان شب گذشته به عنوان راکب موتورسیکلت پس از برخورد به میدان نخل آبادان جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۳ یک حادثه رانندگی به این مرکز اطلاع داده شد که یک تیم فوریت‌ها به طور فوری به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام مقام افزود: در این سانحه یک دستگاه سیکلت با میدان نخل برخورد کرده بود که یکی از راکبان در دم جان باخته بود و دیگری نیز پس از انتقال به بیمارستان طالقانی به دلیل شدت مصدومیت، فوت شد.

به گفته وی دلیل بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور تحت بررسی است.

کد خبر 4486377

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان سانحه تصادف فوریت های پزشکی خوزستان محسن میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ۱۳ بازی بدون شکست، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، شاگردان محرم نویدکیا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، به شکست یک بر صفر رضایت دادند و دست خالی از زمین خارج شدند.

داوری این دیدار به عهده پیام حیدری بود و حسین مرادی و عباس پورحمیدی به عنوان کمک داور و امیر ایار و حسین خانبان به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر در این مسابقه حضور داشتند، تک گل این دیدار نیز توسط علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان وارد دروازه مس رفسنجان شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد؛ مسی‌ها نیز با اولین شکست در نیم فصل دوم، ۳۱ امتیازی باقی ماندند و به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

کد خبر 751268

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • مورد عجیب عبدالله
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند