Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@14:18:37 GMT

پنج مرزبان ربوده شده در سلامت کامل هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۸۹۰۴

علی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میرجاوه اظهار داشت: در پی آزادسازی پنج تن از مرزبانان غیور ایران اسلامی که توسط گروهک تروریستی گروگان گرفته شده بودند؛ در حال حاضر رایزنی‌ها برای آزادی 7 مرزبان دیگر از سوی مقامات ایرانی به‌ طور جدی ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون پیگیری‌های متعددی جهت آزادی این عزیزان صورت گرفته اما با توجه به اینکه آخرین خبرها در مورد آزادسازی گروگان‌ها در میرجاوه امنیتی است نمی‌توان آنها را رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر علت اینکه چرا در آزادسازی گروگان‌ها کوتاهی شده از وزیر امور خارجه مورد سوال قرار گرفته است.

کرد با اشاره به اینکه بحث دیپلماسی در این رابطه همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: نیروهای مردمی و سپاه پاسداران در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند تا این گروگان‌ها هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردند.

وی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای مشترک بین ایران و فرمانداران ایالات بلوچستان در رابطه با آزادسازی گروگان‌ها برگزار شد و در پی این جلسه می‌توان گفت در حال حاضر مرزبانان و بسیجیان بومی طرح حفاظت که در منطقه مرزی میرجاوه توسط گروهک تروریستی ربوده شده بودند در صحت و سلامت هستند و با توجه به پیگیری‌ها و با عنایت خداوند به زودی به کشور باز خواهند گشت.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از اقتدار و ظرافت سپاه پاسداران و قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در زمینه  آزادسازی مرزبانان ربوده شده کمال تشکر را داریم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • ظن ربوده‌شدن یسنا تقویت شد
  • یسنا ربوده شده بود
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود