Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برنامه‌های مختلف و مدونی برای حضور در جام ملت‌های فوتسال که در سال آینده برگزار می‌شود، داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: امروز با حضور در کمیته فوتسال برنامه‌های تیم ملی فوتسال را تا جام ملت‌های فوتسال آسیا تدوین کرده و قصد داریم حضوری پرقدرت در رقابت‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از دیگر مواردی که در این جلسه مطرح شد کسب نتایج بازی با اسلواکی و روسیه بود که گزارش کاملی را ارائه کردیم.

وی در ادامه گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی از ۲۲ دی ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود تا بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند. با توجه به اینکه مسابقات لیگ پر فشار است و بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها هستند. پس از پایان رقابت‌های لیگ در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند تا تمرینات خود را برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: ما هدفمان این است که حضوری پرقدرت در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا داشته باشیم. بر همین اساس برنامه‌ریزی و مسابقات تدارکاتی مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم تا تیم کاملا آماده‌ای را به مسابقات آینده اعزام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناظم الشریعه فوتسال جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری مسابقات هندپلو بین استخری به میزبانی استخر شهرداری ارومیه و برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از برگزاری نخستین دوره مسابقات هندپلو در ارومیه خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، مسابقات هندپلو بین استخری با حضور تیم‌های هندپلو استخرهای ارومیه برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم استخر تورال خاتمه یافت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات هندپلو رشته‌ای جدید در ورزش است که برای نخستین بار در شهر ارومیه توسط استخر شهرداری ارومیه به مرحله اجرا درآمد.

نقی‌پور ادامه داد: هر تیم این رشته ورزشی متشکل شده از ۸ بازیکن (۴ نفر فیکس، ۴ نفر نیمکت نشین) بوده و بازی در ست‌های ۱۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و تیمی که برنده دو ست از بازی شود پیروز مسابقه لقب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات هندپلوی بین استخری شهر ارومیه امسال برای نخستین بار در رده سنی بانوان ۱۲ الی ۱۵ سال به میزبانی استخر شهرداری ارومیه برگزار شد و تیم هندپلوی شهرداری ارومیه به مقام دومی بسنده کرد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 750140

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی