Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ۶۳۰ اثر به جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام رسیده است. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عمران خودآموز، پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی، در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: هفتمین جشنواره خاطره نویسی رضوی در استان ایلام با دریافت 630 اثر فاخر یکی از جشنواره‌های تاثیر گذار استان ایلام است که مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:رشد کمی و کیفی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه رضوی در استان ایلام در مقیاس با سال‌های قبل از رشد قابل قبولی برخوردار است.

تعداد آثار رسیده به جشنواره دوبیتی سرایان رضوی از 1600 اثر گذشت آثار رسیده به جشنواره دوبیتی سرایان رضوی از 1600 اثر گذشت جشنواره رضوی در ایلام فرصتی برای دیده شدن آثار هنرمندان جوان است

وی در ادامه افزود: هرساله آیین اختتامیه هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در استان ایلام و در دهه کرامت انجام می‌شود اما امسال با توجه به شرایط زمانی در آذرماه انجام که این جا به جایی در انجام جهت حفظ کیفیت و کمیت بوده است.

خود آموز در ادامه افزود: جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در دو رده سنی بالای 7 سال و زیر 17 سال در ایلام برگزارشده است.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه در فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال‌وبختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام ۳۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی