Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی می‌توانند به راحتی و با یک روش ساده، 9 مورد از بهترین لحظه‌های زندگی خود را که در فضای مجازی بازخورد خوبی داشته، مشاهده کنند. این کار را می‌توان با عکس‌هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده انجام داد. به جای این که به صورت دستی عکس‌های خود با بیشترین لایک‌ را پیدا کنیم، یک اپلیکشین این کار را برای ما انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اپلیکیشن ساده به راحتی می‌تواند 9 مورد از بهترین عکس‌های ما را بر طبق تعداد لایک‌های هر پست مشخص کند. نام این نرم‌‌افزار "Top Nine app" است. "Top Nine app" به صورت خودکار یک صفحه 9 قسمتی از 9 پست برتر شما تولید می‌کند که می‌توانید آن را در همه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

برای به دست آوردن این خروجی کافیست به روشی که در ادامه گفته شده، عمل کنید:

در قدم اول، این نرم‌افزار را از فروشگاه (Store) سیستم عامل خود دانلود کنید. البته می‌‌توانید از سایت این نرم‌افزار نیز استفاده کنید. اگر حساب شما خصوصی (Private) است، باید از نرم‌افزار آن استفاده کنید.

پس از دانلود نرم‌افزار آن را باز کنید و در صفحه باز شده حساب اینستاگرام خود را وارد کنید. سپس یک حساب ایمیل وارد کنید تا خروجی ساخته شده از بهترین عکس‌های شما برایتان به آن آدرس فرستاده شود.

سپس یک خروجی 9 بخشی از بهترین پست‌های شما ظاهر خواهد شد که شما می توانید در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. اگر حساب کاربری اینستاگرام شما خصوصی (Private) است، از شما خواسته خواهد شد که با استفاده از ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید تا دسترسی سوم شخص (third-party access) به برنامه اعمال شود.

علاوه بر بهترین پست‌ها، این نرم‌افزار به شما می‌گوید تعداد لایک‌هایی که امسال به دست آورده‌اید چقدر بوده است.

بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند 

انتهای پیام/

بهترین پست‌های اینستاگرام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۸ عضو هیات داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ معرفی شدند تا در کنار گرتا گرویگ به عنوان رئیس این بخش به انتخاب بهترین‌ها بپردازند.

لیلی گلادستون بازیگر آمریکایی نامزد اسکار برای بازی در «قاتلان ماه کامل»، ایوا گرین بازیگر فرانسوی «سه تفنگدار»، عمر سای بازیگر فرانسوی سریال «لوپین»، ابرو سیلان فیلمنامه‌نویس ترکیه نویسنده برنده نخل طلای ۲۰۱۴ برای «خواب زمستانی»، نادین لبکی کارگردان لبنانی فیلم «کفرناحوم» که سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیئت داوران جشنواره کن شد، از جمله اعضای این دوره جشنواره کن هستند.

خوان آنتونیو بایونا کارگردان اسپانیایی که جدیدترین فیلمش «جامعه برف» نامزد اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شد، پیرفرانچسکو فاوینو بازیگر ایتالیایی فیلم «ماریا» و کورئیدا هیروکازو کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ برای «دزدان فروشگاه» دیگر اعضای گروه داوران پر و پیمان این دوره را تشکیل داده‌اند.

فیلم‌هایی که این دوره در بخش رقابتی حضور دارند عبارتند از: «همه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» پایال کاپادیا، «آنورا» شان بیکر، «کارآموز» علی عباسی، «پرنده» آندریا آرنولد، «گرفتار جزر و مد» جیا ژانگ-که، «امیلیا پرز» ژاک اودیارد، «دختری با سوزن» مگنوس فون هورن، «گرند تور» میگل گومز، «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس، «قلب‌های تپنده» ژیل للوش، «لیمونوف: تصنیف» کریل سربرنیکوف، «مارچلو میو» کریستوف اونوره، «مگالوپولیس» فرانسیس فورد کاپولا، «متل دستینو» کریم عینوز، «اوه، کانادا» پل شریدر، «پارتنوپ» پائولو سورنتینو، «کفن ها» دیوید کراننبرگ، «ماده» کورالی فارگیت، «الماس وحشی» آگاته رایدینگر، «گرانبهاترین محموله ها» میشل آزاناویسیوس، «دانه انجیر مقدس» محمد رسول‌اف و «سه مایل تا پایاین دنیا» ساخته امانوئل پاریو.

برنده نخل طلا در مراسم اختتامیه جشنواره در ۲۵ ماه می (۵ خرداد) معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن