Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مظفری ظهر یکشنبه در جمع مسئولان قضایی خراسان رضوی که در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد اظهارکرد: فرآیند اقدامات در دستگاه قضایی مبتنی بر اقدام و عمل بوده و کمتر جنبه های تبلیغی در نظر گرفته می شود. 

وی افزود: دادگستری محدودیت های قانونی در حوزه اطلاع رسانی دارد و با این وجود تلاش می شود خدمات ارائه شده توسط مجموعه های قضایی به اطلاع مردم برسد تا افکار عمومی از اقدامات این نهاد مطلع شده و بدانند چه اقداماتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: دستورالعمل جامع اطلاع رسانی توسط رئیس قوه قضائیه به همه استان ها ابلاغ شده تا فرآیند اطلاع رسانی ساماندهی شود و این مهم در خراسان رضوی نیز به انجام خواهد رسید. 

مظفری تصریح کرد: محدودیت اطلاع رسانی در خصوص پرونده های قضایی موجب شایعه پراکنی و اظهار نظرهای غیرکارشناسانه شده  و در بسیاری از مواقع دستگاه قضایی مظلوم واقع می شود. 

وی خاطرنشان کرد: باوجود تمامی محدودیت ها تلاش زیادی برای ارتباط مؤثر و مستمر با اصحاب رسانه و مطبوعات در خراسان رضوی انجام می شود زیرا معتقدیم  افکار عمومی به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای اجتماعی، موجب تحولات گسترده و عمیقی در جوامع مختلف می شوند.

کد خبر 4486553

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خراسان رضوی علی مظفری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت