Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به شناسایى متهم حیوان آزار در شهرستان رامیان گفت: متهم تحت پیگرد قانونى قرار دارد.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا سیدحسینى، دادستان مرکز استان گلستان در این باره اظهار داشت: در پى انتشار فیلمى در فضاى مجازى مبنى بر حیوان آزارى در شهرستان رامیان موضوع در دست بررسى قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان گلستان تصریح کرد: در بررسى هاى انجام شده توسط پلیس Police فتا متهم شناسایى و دستور بازداشت وى صادر شد که اکنون متهم تحت پیگرد قانونى قرار دارد.

وى در پایان گفت: حیوان آزاردیده نیز توسط انجمن حمایت از حیوانات نگهدارى مى شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ جزییاتی تازه از پیدا شدن جسد یک پسر دبیرستانی در تهرانپارس+ عکس مورچه ای در گوش یک مرد + عکس 8 ماه زندان برای خواننده رپ + عکس ارتباط زن ناشناس با پیدا شدن جسد ناصر در اطراف کرج چیست؟ +عکس مرد عصبانی برادر خود را در شهرک آزادی زنده زنده به آتش کشید

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police اخبار حوادث حیوان مرد شناسایی فیلم گلستان عکس دختر زندگی جوان مردم طلاق ایران ایرانی اعدام پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد