Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارشی منتشر کرده که آمار‌های هشدار دهنده‌ای از فقر در فلسطین اشغالی ارائه می‌کند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یدیعوت آحارونوت گزارشی از یک موسسه منتشر کرده که آمارهای هشدار دهنده ای از فقر در فلسطین اشغالی ارائه می‎کند.
آمار‌های ارائه شده از یک موسسه مستقر در فلسطین اشغالی همزمان با افزایش هزینه‌های زندگی از حضور یک میلیون کودک فقیر در این منطقه خبر می‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس گزارش لاتت، بیش از ۲ میلیون نفر از ساکنان فلسطین اشغالی شامل ۱.۳ میلیون بزرگسال و بیش از یک میلیون کودک در فقر زندگی می‌کنند. به طور کلی، حدود یک چهارم صهیونیست‌ها از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و زیر خط فقر زندگی می‌کنند.
لاتت اعلام کرد، تقریبا یک چهارم کودکان صهیونیستی نیازمند خدمات رفاهی هستند و بیش از یک سوم آن‌ها به علت مشکلات اقتصادی دستکم از یک وعده غذایی محروم می‌شوند. داده‌ها حاکی از آن است که ۶ درصد از کودکان نیازمند، مجبور به درخواست کمک مالی و ۵/۷ درصد مجبور به جمع آوری مواد غذایی از کف خیابان یا سطل‌های زباله هستند.  
این گزارش همچنین اظهار داشت وضعیت سالخوردگان و بازنشستگان فقیر فلسطین اشغالی رو به وخامت است؛ ۹۲ درصد از این افراد اعلام کردند حقوق بازنشستگی آن‌ها برای تامین مخارج زندگی کافی نیست و دو سوم آن‌ها گفته‎اند که با این درآمد قادر به حفظ سلامت خود نیستند.
از میان خانواده‌های فقیر نیز، ۵۳ درصد اعلام کرده اند که غذای کافی در اختیار ندارند و ۷۲ درصد نیز با صرفه جویی در هزینه غذایی خود تلاش می‌کنند مخارج دیگر را تامین کنند.
این مشکلات آثار فراوانی بر نوزادان نیز دارد؛ ۴۷ درصد از دریافت کنندگان کمک‌های مالی مجبور به تعیین جایگزین برای شیر نوزادان خود شدند.  
در ادامه گزارش آمده است: هزینه بالای زندگی به شدت بر خانواده‌های ضعیف تاثیر می‌گذارد به طوری‌که ۷۱ درصد کمک گیرندگان بدهی دارند و بیش از نیمی از خانواده‌های فقیر در زمستان حتی به وسایل گرمایشی دسترسی ندارند. دو سوم دریافت کنندگان کمک مجبور به ترک دارو و ۸۵ درصد مجبور به ترک مراقبت‌های دندانپزشکی شده‎اند. ۱۱ درصد از دریافت کنندگان کمک به خودکشی فکر می‌کنند.
وخامت شرایط اقتصادی در رژیم صهیونیستی سبب شد تا ماه گذشته وزیر رفاه کابینه صهیونیستی در اعتراض به کاهش بودجه وزراتخانه‎اش، اعلام کند به دختران کوچک اجازه نخواهد داد به فحشا تن بدهند تا هزینه افسران پلیس افزایش یابد. کاهش بودجه برنامه‌های رفاهی در افزایش فقر و تدوام چرخه آن در فلسطین اشغالی تاثیر خواهد گذاشت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی فقر کودکان فقیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع صهیونیست از حمله موشکی جدید حزب الله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک تنوعا در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همچنین منابع صهیونیست از هدف قرار گرفتن ساختمانی در زرعیت در شمال فلسطین اشغالی با موشک شلیک شده از لبنان خبر دادند.

این منابع بیان کردند که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک خمپاره از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی نیز خبر دادند.

حزب الله دو ساختمان در آویویم را به شکل مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده بود.

این حمله‌های مقاومت اسلامی همزمان با حمله‌های هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شد.

کد خبر 6087663

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی