Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان گفت: این موسسه با کسب رتبه اول در زمینه عملکرد در مقایسه با دیگر موسسه های ایثار کشور موفق به کسب رتبه برتر و دریافت جام فیروزه ای شد.

به گزارش ایرنا، جابر حیدریان روز یکشنبه در نشست خبری در سالن جلسات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان، افزود: موسسه ایثار استان به دلیل کیفیت در ارایه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران و هم افزایی مناسب با این قشر از جامعه موفق به کسب جام فیروزه ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سمنان به دلیل کیفیت در خدمات رسانی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران جزو پنج استان انتخاب شده برای برگزاری طرح محسنین انتخاب شده است.
وی اظهار داشت: در طرح محسنین جانبازان ضایعه نخاعی در موسسه های نمونه کشوری به مدت سه روز به منظور دریافت خدمات درمانی و تفریحی به پنج استان کشور که دارای موسسه های نمونه هستند اعزام می شوند و سمنان، کردستان، فارس، مازندران و کرمانشاه، این پنج استتان برگزیده هستند.
حیدریان تصریح کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان در زمینه ورزش، بدنسازی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، روان درمانی و فیزیوتراپی به عموم مردم و خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ارایه خدمت می کند.
وی با بیان این که عموم مردم می توانند از تمام خدمات این موسسه استفاده کنند، اضافه کرد: این موسسه دارای استخر، 15 واحد اقامتی سه و چهار تخته با تجهیزات کامل و سالن پذیرایی با ظرفیت 270 نفر است.
به گفته وی، موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان، بر اساس تفاهم نامه امضا شده با اداره کل بهزیستی استان سمنان، به کودکان دارای معلولیت جسمی و حرکتی ارایه خدمت می کند و ظرفیت پذیرش کودکان معلول به منظور ارائه خدمات درمانی 50 نفر است که اکنون 30 نفر پذیرش شدند.
**توانمند سازی جامعه راهبرد بنیاد شهید و ایثارگران است
مدیرموسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان با اشاره به این که رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران توانمندسازی جامعه هدف جایگزین حمایت مقطعی است، گفت: موسسه در تلاش است بهترین خدمات را در جهت توانمندسازی این قشر از جامعه فراهم کند.
به گفته حیدریان، براساس نظر کارشناسان مرکز فیزیوتراپی استان سمنان یکی از مجهزترین و به روزترین مراکز در استان سمنان است .
وی خاطر نشان کرد: جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های این قشر و خانواده های معظم شهدا از اعضای جامعه هدف موسسه اثار محسوب می شوند و براین اساس 46 هزار 70 نفر عضو جامعه هدف موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان هستند که از این تعداد 10 هزار و 244 خانوار از جامعه هدف در شهرستان سمنان مستقر هستند.
مدیرموسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان گفت: استان هفت هزار و 790 جانباز پنج تا 70 درصد و 247 آزاده سرافراز دارد.
به گزارش ایرنا، موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان یک موسسه غیرانتفاعی و خودگردان وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در زمینه درمانی، ورزشی، پذیرایی و اقامتی به جامعه آزادگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا و عموم مردم خدمات رسانی می کند.
استان سمنان 2 هزار و 752 شهید در راه دفاع از ایران اسلامی تقدیم کرده است و هفت هزار و 549 نفر از جمعیت بیش از 702 هزار نفری استان سمنان را خانواده شهدا تشکیل می دهند.
7342/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بنياد شهيد و ايثارگران موسسه ايثار مقام كشوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین