Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال بررسی این موضوع هستیم و فعلا چنین مساله‌ای وجود ندارد، البته ماموران پلیس راهور خودروهای تصادفی را که شرایط مناسبی ندارند متوقف می کنند. به گزارش جنوب نیوز، فرمانده انتظامی تهران بزرگ توضیحاتی را در مورد پیشنهاد شورای هماهنگی ترافیک شهرهای کشور درباره ابطال معاینه فنی خودروهای تصادفی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درمورد پیشنهاد مطرح شده در خصوص ابطال معاینه فنی خودروهای تصادفی اظهارکرد: پیشنهادی مطرح شده مبنی بر اینکه خودروهایی که تصادف می‌کنند معاینه فنی شان باطل شود که این موضوع در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه هنوز چیزی در این مورد به ما ابلاغ نشده است، گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و فعلا چنین مساله‌ای وجود ندارد، البته ماموران پلیس راهور خودروهای تصادفی را که شرایط مناسبی ندارند متوقف می کنند اما ابطال آنلاین آن در حال بررسی است و مواردی چون شدت تصادف و ... باید مورد بررسی قرار گیرد.

پیش از این دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از احتمال ابطال معاینه فنی معتبر بعد از وقوع تصادف خبر داده و گفته بود که در حال مذاکره با پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم تا بتوانیم بعد از این حوادث، گواهی معاینه فنی معتبر را باطل کنیم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک هیچ مسیر مسدودی در جاده‌های اصلی استان وجود ندارد و تمام راه ها باز و تردد در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: شامگاه جمعه مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سانحه جنجالی برای X۵۵؛ کاهش کیفیت و گرانی خودروهای تولید داخل‌ + فیلم
  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • دشمن دشمن شما، واقعا دوست شما است؟
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی