Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل شرکت پشتيباني امور دام کشور گفت: براي تنظيم بازار محصولات پروتئيني، دور جديد توزيع گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در بازار آغاز شده است.

«حميد ورناصري» روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايرنا افزود: براي حمايت از مصرف کنندگان در حال عرضه هر کيلوگرم تخم مرغ وارداتي با قيمت 13 هزار و 800 تومان هستيم که سبب کاهش هزار توماني قيمت اين محصول روي هر کيلوگرم تخم مرغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: همچنين براي تنظيم بازار قيمت گوشت مرغ، هر کيلوگرم گوشت مرغ منجمد با قيمت 8900 تومان توزيع مي شود تا مصرف کنندگان با قيمت هاي مناسب اين محصول را خريداري کنند.
وي با بيان اينکه روزانه نزديک 150 تن گوشت گوسفندي گرم به بازار عرضه مي شود، اظهار داشت: اکنون هر کيلوگرم لاشه گوشت گوسفندي گرم (تازه) در ميادين ميوه و تره بار و تعاوني هاي مصرف 37 هزار و 500 تومان، گوشت تفکيکي بين 48 تا 49 هزار تومان است.
وي افزود: هر کيلوگرم گوشت گوساله منجمد 29 هزار تومان به شکل نامحدود عرضه مي شود.
مديرعامل شرکت پشتيباني امور دام کشور گفت: براي سهولت دسترسي شهروندان، توزيع گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ براي رفاه حال شهروندان در سازمان ميادين ميوه وتره بار، ماشين هاي سيار در سطح ميادين و فروشگاه هاي زنجيره اي سراسر کشور به شکل سهميه اي انجام مي شود.
ورناصري اظهار داشت: توليدکنندگان صنعت طيور مي توانند نهاده هاي مورد نياز خود شامل ذرت و کنجاله سويا را بدون محدوديت از ادارات کل پشتيباني امور دام استان ها خريداري و تامين کنند.
وي اضافه کرد: تاکنون چندين محموله حمل نهاده هاي طيور در بندر امام (ره) ترخيص شده و تعدادي کشتي در راه است و هيچ کمبودي در تامين ذرت، کنجاله سويا و جو نداريم.
به گفته وي، تاکنون بيش از 2 ميليون تن نهاده طيور در استان ها توزيع شده که با قيمت هاي مصوب هر کيلوگرم ذرت يک هزار و 150 تومان، کنجاله سويا 2 هزار و 200 تومان و جو يک هزار و 180 تومان است.
وي بر اين باور است که ورود و حضور شرکت پشتيباني امور دام در کنار بخش خصوصي، تثبيت قيمت کنجاله سويا و ذرت را منجر مي شود و نگراني در اين خصوص نداريم.
گزارش ميداني خبرنگار ايرنا از بازار مصرف نشان مي دهد قيمت هر شانه 2 کيلوگرمي تخم مرغ در بازار بيش از 24 هزار تومان، گوشت مرغ بين 12 تا 12 هزار و 800 تومان، گوساله با قلوه گاه 69 هزار تومان، گوسفندي با قلوه گاه 68 هزار و 500 تومان، زبان گوساله 55 هزار تومان، يک دست دل و جگر 67 هزار تومان و کله و پاچه 100 هزار تومان عرضه مي شود.
اقتصام**9186*2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار