Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:12:27 GMT

اولین خرید استقلال برای نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۱۵۳۵

اولین خرید استقلال برای نیم فصل دوم

باشگاه استقلال رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد و بعد از فسخ قرارداد با دو بازیکن خارجی، به زودی اولین خرید جدید این تیم معرفی می‌شود.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال از صبح امروز نقل و انتقالات زمستانی اش را با فسخ قرارداد با دو بازیکن خارجی کلید زد تا در اولین گام برای شجاعیان و آقاخان در لیست نفرات بزرگسالش جا باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت مجموعه باشگاه استقلال که قصد دارد در نیم فصل دوم و در لیگ قهرمانان آسیا حضوری پر قدرت داشته باشد، به زودی از اولین خرید جدیدش رونمایی خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید:

دو خارجی استقلال به ازای هر دقیقه بازی چند میلیون گرفتند؟/ سود گرو و نویمایر از جدایی!

استقلالی‌ها از مدتها پیش مذاکرات اولیه را با سرور جباروف ستاره فصل گذشته خود آغاز کرده بودند که در این مذاکرات پیشرفت خوبی هم حاصل شده است. احتمال این که به زودی و به صورت رسمی سرور جباروف بعنوان خرید جدید استقلال در نقل و انتقالات زمستانی معرفی شود زیاد است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه استقلال جباروف سرور جپاروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود

زیمون رولفس از عملکرد گرانیت ژاکا تمجید کرد

طرفداری | بایرلورکوزن در فاصله چند هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کرده و همچنین یکی از فینالیست‌های دی اف بی پوکال (جام حذفی آلمان) نیز به شمار می‌رود. شاگردان ژابی آلونسو در رقابت‌های لیگ اروپا نیز موفق ظاهر شده‌ و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

رسانه بیلد در گفتگو با زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، از او سوال کرد که به نظر شما، مهم‌ترین و موثرترین خرید بایرلورکوزن کدام بازیکن بود؟ رولفس نیز در جواب گفت:

گرانیت ژاکا. جایی که او بازی می‌کند، کلیدی‌ترین پست تیم است. پست شماره ۶ قلب هر تیم است و بر ریتم کل بازی تسلط دارد. این که تا چه اندازه تهاجمی بازی کنیم یا سیستم تدافعی را در پیش بگیریم، همه بر عهده بازیکن شماره ۶ است. ژاکا با پست استراتژیکی که دارد، بین تمام بازیکنان تیم ارتباط برقرار می‌کند.

ژاکا در تابستان ۲۰۲۳ و با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو، از آرسنال به بایرلورکوزن پیوست. او تا به این لحظه ۴۳ بازی برای شیرهای بای آرنا انجام داده و آمار دو گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد