Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاحت پیشه اقدام دولت پاکستان در احضار سفیر ایران در این کشور را محکوم کرد و گفت: پاکستانی ها باید در ایجاد امنیت در مرزشان با ایران سهیم شوند.

«حشمت الله فلاحت پیشه» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدام دولت پاکستان در احضار سفیر ایران در این کشور گفت: این اقدام دولت پاکستان محکوم است به هر حال پاکستانی ها باید از ایران به خاطر اینکه ایرانی ها مرز مشترک با این کشور را مدیریت می کنند و امنیت را در آنجا حاکم می کنند، سپاسگزار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر پاکستان در مرز خود با افغانستان چیزی حدود 150 هزار نیروی نظامی، امنیتی و انتظامی مستقر کرده است اما کل نیرویی که در مرز با ایران مستقر کرده است به چند هزار نفر نیز نمی رسد این در حالی است که ایران در مرز با پاکستان تقریبا در هر یک کیلومتر یک پاسگاه و برجک دارد و حفاظت از مرزهای پاکستان را هم انجام می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم پاکستانی ها در بحث حفاظت از مرز کوتاهی کردند و می کنند و علت این کوتاهی نیز نامشخص است و در حال حاضر که اقدام علیه مرزبانی آنها صورت گرفته است باید ریشه اش را در خود پاکستان و اختلافاتی که در افغانستان وجود دارد،‌ بیایند و این موضوع ارتباطی با ایران ندارد.

 

وی تصریح کرد: اینکه پاکستانی ها سفیر ما را در این کشور فرا خوانده اند فرافکنی است و اگر می خواهند امنیت در این کشور ایجاد شود باید در ایجاد امنیت در مرزهایی که با ایران دارند، سهیم شوند./

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ایران نماز جمعه تجلیل از پژوهشگران استان بوشهر خراسان جنوبی بیرجند شیراز سیدعباس صالحی حشمت الله فلاحت پیشه پاکستان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد

خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، "اسقف اعظم گریگور چیفتچیان" خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

"تکرار اقدام وقیحانه و توهین‌آمیز به ساحت مقدس قرآن کریم و هر کتاب مقدس دیگر، بی‌احترامی و اقدامی آشکارا و تحریک‌آمیز بوده و این اقدام غیرانسانی در سوئد با وجود حمایت برخی جنایتکاران جهانی مورد تأیید هیچ انسان آزاده و هیچکدام از جوامع و کشورهای حامی صلح و امنیت جهانی نیست. به یقین تکرار این اقدام و رفتار اسلام ستیزانه با سلطه‌ی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت می‌گیرد که نه تنها هیچ خللی به اعتقاد به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب همبستگی و وحدت پیروان ادیان آسمانی خواهد گردید و همه‌ی ادیان آسمانی این عمل زشت را محکوم می‌کنند.

امید است ملل آزاده جهان با اطلاع و اشراف به نیات دشمنان که هدف همان انحراف اذهان عمومی از جنایت‌های رخ داده در غزه و جنبش دانشجویی و در راستای جریحه‌دار کردن احساسات پیروان ادیان الهی در کشورهای غربی و به ویژه آمریکا می‌باشد، این حرکت وقیحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دفن شود.

در این راستا، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌نماید و از تمام نهادهای بین‌المللی می‌خواهد که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلوگیری به عمل آید".

کد خبر 750882

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • طرز پخت خوراک ماهیچه توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران