Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار‌های دیدنی مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسانه ملي، ديدارهاي تيم هاي "ريور پلاته- العين" و "كاشيما آنتلرز- رئال مادريد" در مرحله نيمه نهايي جام باشگاه هاي جهان 2018، به صورت زنده از شبكه ورزش سيما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

العين امارات كه در مرحله يك چهارم نهايي جام باشگاه‌هاي جهان توانست با برتري قاطع 3 بر صفر مقابل اسپرانس تونس، قهرمان ليگ قهرمانان آفريقا به پيروزي برسد در نيمه نهايي به مصاف ريورپلاته آرژانتين، قهرمان ليبرتادورس خواهد رفت.

 

كاشيما آنتلرز ژاپن نيز كه با برتري مقابل پرسپوليس ايران و قهرماني در آسيا به اين رقابت‌ها راه يافته، شنبه گذشته و در مرحله يك چهارم نهايي موفق شد با نتيجه 3-2 مقابل چيواس گوادالاخارا مكزيك به پيروزي برسد تا در مرحله نيمه نهايي جام باشگاه‌هاي جهان حريف رئال مادريد، قهرمان فصل اخير ليگ قهرمانان اروپا، شود.

 

در همين چارچوب و براي كسب جايگاه پنجم اين رقابت ها تيم هاي اسپرانس تونس و گوادالاخارا به مصاف هم خواهند رفت كه اين ديدار نيز به صورت مستقيم از شبكه ورزش سيما پخش خواهد شد.

 

برنامه پخش مستقيم اين ديدارها بدين شرح است:

كسب جايگاه پنجمي جهان:

"اسپرانس تونس-  گوادالاخارا مكزيك"، سه شنبه 27 آذر،  ساعت 17.00

 

ديدارهاي نيمه نهايي:

"ريورپلاته- العين" سه شنبه 27 آذر، ساعت 20:00

"كاشيما آنتلرز- رئال مادريد" چهارشنبه 28 آذر، ساعت 20:00

 

گفتني است: پانزدهمين دوره مسابقات جام باشگاه‌هاي جهان از 21 آذر تا اول دي (12 تا 22 دسامبر) به ميزباني كشور امارات متحده عربي برگزار مي شود.

 

تيم‌هاي راه‌يافته به اين مسابقات، از طريق شش تورنمنت بزرگ در هر شش قاره، موفق به صعود به جام باشگاه‌هاي جهان 2018 شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام باشگاههای جهان تیم فوتبال رئال مادرید باشگاه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال