Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:45:18 GMT

بیش از ۵ هزار حلقه لاستیک در خراسان شمالی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۲۶۳۱

بیش از ۵ هزار حلقه لاستیک در خراسان شمالی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر بدیعی مقدم ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی، اظهار کرد: تاکنون ۶۴ درصد از رانندگان ناوگان باری و مسافربری این استان لاستیک دریافت کرده اند.

بدیعی مقدم افزود: سازمان صنعت و معدن و تجارت خراسان شمالی باید فعالیت خود را برای ورود لاستیک استمرار دهد تا لاستیک به سایر خودروهای باقیمانده نیز تعلق گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چهار هزار دستگاه کامیون در استان وجود دارد که حدود سه میلیون تن بار در سال توسط این کامیون ها جابه جا می شود که این مقدار با توجه به تعداد کامیون های موجود کم است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی بیشترین فعالیت ناوگان باری و مسافربری استان را در مسیرهای بجنورد به تهران و بجنورد مشهد عنوان کرد و گفت: در این زمینه ۱۵۷ دستگاه اتوبوس برون شهری فعالیت می کنند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: خراسان شمالی چهار هزارو ۶۵۲ کیلومتر راه روستایی دارد که از این مقدار دو هزار و ۱۵۰ کیلومتر آسفالت شده است.

وی همچنین درباره ساخت محور بجنورد به جنگل گلستان گفت: ۶۶ کیلومتر از این محور هم اکنون به بهره برداری رسیده که ۱۴ کیلومتر این محور توسط این اداره کل ساخته شده است.

بدیعی مقدم در ادامه به نصب ۱۲ دوربین ثبت تخلفات در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه میانگین سرعت در خراسان شمالی ۷۶ کیلومتر بر ساعت است این میانگین بالا بوده و در این رابطه بیشتر کار شود.

وی اضافه کرد: در خراسان شمالی ۲۱ دوربین نظارت تصویری وجود دارد که به منظور رصد شرایط آب و هوایی و ترافیک در محورهای اصلی و شریانی قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی رتبه دو کشوری را سال گذشته در افزایش ناوگان دارا بود که اکنون سه دستگاه نمک‌پاش، ۱۰ دستگاه تویتا و یک دستگاه جاروب مکانیکی با تجهیزات کامل ۶ تن شن خریداری شده است.

کد خبر 4486760 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: لاستیک اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات

به گزارش خبرآنلاین بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه و ۴۵ ثانیه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ در وقیاس ریشتر دماوند در استان تهران را لرزاند.

جزئیات زلزله:

تاریخ وقوع زلزله:

سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 در 15:15:45
(وقت محلی - تهران)

2024-05-07 11:45:45
(UTC)

بزرگی زلزله:

۲.۹

نوع بزرگی:

MN

موقعیت رومرکز زلزله: ۳۵.۷۷ شمالی و ۵۲.۰۶ شرقی
عمق: ۱۰ کیلومتر
عدم قطعیت مکانی: ۰.۸۷+/- کیلومتر در جهت شمالی - جنوبی
۱.۱۱+/- کیلومتر در جهت شرقی - غربی
منطقه:

استان تهران

فاصله‌ها:

6 کیلومتری دماوند، تهران
14 کیلومتری رودهن، تهران
18 کیلومتری بومهن، تهران

منبع:

موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903945

دیگر خبرها

  • زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان