Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛استاندار زنجان در جلسه پیگیری نوسازی و بهسازی منطقه بازار زنجان از تشکیل ستاد مدیریت شهری با حضور شهردار، فرماندار، رییس شورای شهرو مدیران دستگاه های خدمت رسان استانی برای  پیگیری شکلات شهری خبر داد.

حقیقی تهیه یک جدول زمان بندی برای اجرای پروژه بازار  را ضروری خواند و افزود: کارگروه تعیین شده برای این پروژه زمان پایان بازسازی و کف سازی بازار را در جدول زمانی تعیین نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با اشاره به منظر نامناسب شهری ورودی شهر و مشکلات ترافیکی در شهر گفت: دیدن سیمای شهری و نماد های بصری مناسب شهری از حقوق شهروندان  است.

وی از ناهماهنگی دستگاه های استانی در اجرای پروژه ها انتقاد کرد و افزود: در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری ناهماهنگی ها پذیرفتنی نیست .

استاندار زنجان برنامه ها و پروژه های بهسازی شهری و ترمیم فضای بصری در شهر را باعث ایجاد آرامش ذهنی اعلام کرد.

در این جلسه عسگری فرماندار هم اعلام کرد تا 29 دی ماه کف سازی راسته پاشا آماده می شود و با با رفع مشکلات بودجه ای تا اواسط سال 99 کف سازی کل بازار پایان یابد.

جزقاسمی مدیر عامل آبفای استان تاسیسات فرسوده  محدوده بازار را 20 کیلومتر اعلام کرد که نزدیک به بیش از 7 و نیم کیلومتر از محدوده بازار با هزینه 850 میلیون تومان  بازسازی  شده است .

وی گفت: برای 15 کیلومتر  باقی مانده مابقی 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان خبر استاندار استانداری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست