Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@23:47:04 GMT

قطع گاز بخشی از مرکز شهر اهواز

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۵۸۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، حسنعلی کلانتریان گفت : در ادامه عملیات تعمیراتی تاسیسات و خطوط شهری ، جریان گاز منطقه مرکز شهر اهواز از خیابان عظیم تا کافی حد فاصل خیابان ادهم تا سیمتری در روز دوشنبه 26 آذر از ساعت هفت صبح تا 18 قطع می شود. 
وی ادامه داد: همچنین جریان گاز منطقه ملاشیه، خیابان های 16 تا 20 حد فاصل فرعی دوم تا چهارم در روز دوشنبه 26 آذر از ساعت 10 صبح تا 22 همانروز قطع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: افزایش حجم عملیات تعمیر اضطراری خطوط و شبکه گاز رسانی شهری اهواز در راستای پیشگیری از قطع بدون برنامه در ایام سرد پاییز و زمستان انجام می شود.
کلانتریان افزود: از مشترکان این مناطق خواسته می شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاری رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ایمنی باید شیرهای مصرفی داخلی منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداری شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان قطع گاز شهر اهواز ملاشیه تعمیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتاً آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در این بیانیه بیان شده است: طرح کهاب (جمع‌آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

در این بیانیه تصریح شده است: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

کد خبر 6096326

دیگر خبرها

  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله
  • تصاویری از زیرآب رفتن خیابان‌های اهواز + عکس
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله+ شرایط
  • خود را بدهکار خاک و مردم کشورم می‌دانم/ موسیقی بخشی از دکوپاژ در فیلم‌های کیمیایی است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی