Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@18:44:50 GMT

دستگیری سارق مسلح احشام در کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۷۳۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک سارق مسلح احشام در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان موفق به دستگیری سارق مسلح احشام شدند.

سرهنگ دیماز با بیان اینکه پلیس این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و کسب دستور مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارق مسلح را دستگیر کرد،  افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارق مسلح یک قبضه اسلحه کلاش تاشو به همراه مقادیری فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ضمن دستگیری، این سارق مسلح احشام پس از تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی که با وثیقه مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه اضافه کرد: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی کهگیلویه سارق احشام اسلحه کلاشینکف فشنگ جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش