Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگار جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (شانا)، در ابلاغیه مسعود کرباسیان معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران بیان شده است:

شرکت ملی نفت ایران به عنوان یکی از بزرگ‎ترین دارندگان ذخایر هیدروکربوری در جهان، اهداف راهبردی خود را در فعالیت‎های بالادستی صنعت نفت بنا نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه پایدار، از اصول بنیادی شرکت تلقی شده و بر کلیه اهداف، حاکم خواهد بود؛ تمامی فعالیت‎ها نیز بر پایه ارزش‎های سازمانی که برگرفته از نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست است، مدیریت خواهند شد.

طرح‎ریزی و استقرار نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تمام فرایندهای شرکت اعم از اکتشاف، استخراج، انتقال، بهره‎برداری، ذخیره‎سازی و صادرات از تعهدات اساسی ما محسوب شده و مدیران شرکت‎های فرعی و تابعه، مدیریت‎ها و واحدهای ستادی ملزم به بکارگیری و رعایت ترتیبات اتخاذ شده در این نظام خواهند بود.

سیاست‎های ذیل به عنوان اصول و چارچوب این نظام تلقی شده و تمام اهداف، برنامه‎ها و فعالیت‎های سازمان باید منطبق بر آن تعریف و اجرا شوند:

- حفظ سلامت نیروی انسانی به عنوان بالاترین سرمایه سازمانی و ملی

- حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از اتلاف منابع و تخریب آن ناشی از فعالیت‎های شرکت

- حذف، کاهش و کنترل ریسک‎ها در تمام فعالیت‎ها با هدف دستیابی به تولید ایمن و پایدار

- توجه به اصول پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در راستای حفاظت از تاسیسات و سرمایه‎های ملی

- ارتقاء فرهنگ HSE و بهبود عملکرد با تمرکز بر توسعه صلاحیت‎های حرفه ای

- مدیریت بر مبنای فرایندها در تمامی سطوح با رویکرد نگرش سیستمی

- انطباق با قوانین و مقررات ملی و بین‎المللی و توجه به مسئولیت‎های اجتماعی

- بهبود عملکرد پیمانکاران با نظارت مستمر بر شناسایی، انتخاب و بکارگیری آنها

اینجانب با اعتقاد راسخ به مفاد این بیانیه، از کلیه مدیران و کارکنان انتظار دارم ضمن پایبندی، با جدیت زمینه دستیابی به آن را فراهم آورند.

همچنین مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست با اختیارات کامل، مسئولیت طرح‎ریزی، توسعه و بهبود نظام مدیریت HSE شرکت ملی نفت را عهده‎دار بوده و موظف خواهد بود کلیه فرآیندها را تحت نظارت و کنترل داشته و نتایج و پیشرفت‎های صورت گرفته را به طورمستمر به اینجانب گزارش نماید.

انتهای پیام/

جزئیات جدید مدیریت HSE شرکت ملی نفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نفت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا طاهری با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معظلات رودخانه کن با حضور معاون این اداره کل، نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر، اداره کل محیط زیست استان تهران، شرکت آب منطقه ای تهران، شهرداری های مناطق ٥، ٩، ١٨، ٢١، ٢٢ گفت: رودخانه کن بزرگترین رودخانه ورودی شهر تهران است و از منظر محیط زیستی و گردشگردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با گسترش محیط شهری، افزایش نفوس و کاهش نزولات جوی و بهره برداری های غیر اصولی صورت گرفته معضلات فراوارنی را به‌وجود آورد است.

وی به بخشی از معضلات این رودخانه اشاره و تصریح کرد: تخلیه نخاله و پسماند، ورود فاضلاب های بهداشتی و صنعتی، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه و … از جمله موضوعات مطرح و بررسی شده در این جلسه بود.

رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف، مقرر شد ماتریس وظایفی برای همه دستگاه های متولی تنظیم شود و همچنین همکاری هایی فی مابین در خصوص رفع معضلات مربوط به رودخانه کن تقویت شود.

کد خبر 6093949

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند