Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:07:25 GMT

شناسایی 120 واحد تولیدی کلیدی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۱۶

شناسایی 120 واحد تولیدی کلیدی در البرز

کرج- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: 120 واحد تولیدی و صنعتی که محصولات کلیدی دارند و توقف تولید آنها منجر به آسیب رساندن به بخش اشتغال می شود در این استان شناسایی شده است.

به گزارش ایرنا، جهانگیر شاهمرادی روز یکشنبه در ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری البرز افزود: این واحدها با توجه به نقش مهم این واحدهای تولیدی، باید به صورت مرتب رصد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شناسایی واحدهای کلیدی در استان همچنان ادامه دارد و در این زمینه لیستی تهیه و به فرمانداران شهرستان های استان اعلام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از پایان هفته ثبت سفارش کالاهای گروه 2 در البرز انجام می شود خاطرنشان کرد: با این اقدام واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای ثبت سفارش مجبور نیستند به تهران بروند.
شاهمرادی گفت: برنامه ما این است که در شرایط کنونی هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشود، البته با واحدهای متخلف برخورد می شود.
7414/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توليد صنعت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است