Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:49:07 GMT

3 اختلاس 6 میلیاردی در ادارات هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۳۹۸۰

رکنا: رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از اختلاس ۶ میلیارد ریالی در یکی از ادارات استان خبرداد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس Police آگاهی هرمزگان گفت: اختلاس ۶ میلیارد ریالی دریکی از ادارات هرمزگان کشف شد.

وی افزود: درپی دریافت اخباری مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس با مبلغ بالا توسط سه نفر از کارمندان یکی از ادارات استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد اداره مذکور در سال ۹۴ مبلغ ۶ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال بابت خرید وسائل مورد نیاز آن اداره هزینه کرده، اما این وجه به حساب شرکت‌های پیمانکار و فروشنده واریز نشده است.

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: بررسی‌های کارآگاهان حکایت از انجام اختلاس میلیاردی در این اداره داشت که برای کسب نتیجه مطلق و محکم، تحقیقات دقیق تری از این اداره صورت گرفت.

وی گفت: با توجه به اینکه وجوه مورد نظر به حساب شرکت‌های طرف قرار داد اداره واریز نشده بود، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد یکی از کارکنان که معاون وقت اداری و مالی آن اداره است با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و با تبانی با دو نفر دیگر از کارکنان، نسبت به وصول چک‌ها اقدام کرده که پرداخت وجوه چک‌ها به حساب نامبردگان نیز مورد تایید بانک قرار گرفت.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه این سه متهم در مجموع مبلغ ۶ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال وجه از حساب اداره به نفع خود جا به جا کرده بودند، افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به جرم Crime خود اعتراف و با قرار مناسب روانه زندان Prison شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس درگذشت دردناک خبرنگار صداوسیما در خاش + عکس اعدام قاتل، پایان پرونده قتل زن مشهدی با ضربات هولناک چاقو ماجرای گریه های مردی که 2 روز در هواکش رستوران گیر کرده بود + عکس تیرخلاص یک مرد بعد از شلیک به زنش در جلفا! / مرد مرد و زن زنده ماند

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police اقتصادی جرم Crime زندان Prison اخبار حوادث رئیس پلیس استان هرمزگان میلیاردی اختلاس عکس دختر جوان زندگی ایرانی ایران مردم طلاق اعدام پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ