Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:48:58 GMT

نماز در رفتار تجلی پیدا می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۰۸۶

نماز در رفتار تجلی پیدا می‌کند

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به تأثیر اقامه نماز بر کاهش لغزش‌ها اشاره کرد و گفت: اقامه نماز بهره‌وری ادارات را بالا و رشوه را کم می‌کند.

به گزارش ایسنا، محمد مظفر در اجلاس استانی نماز ، اظهار کرد: دانشگاهیان بر این باورند که اگر فعالیتی خروجی داشته باشد خوب است اما بهتر آن است که کیفیت کار هم خوب باشد بدین معنا که هم کمیت و نیز کیفیت نماز مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این‌که هر چه کمیت‌های ما در مورد نماز بیشتر باشد ما بهره بیشتری می‌بریم، ادامه داد: تاکید بر توجه و خضوع و خشوع در نماز در پیام رهبری به اجلاس نماز آمده است.

مظفر با ذکر این مطلب که وجود نمازخوان‌ها باعث می‌شود خداوند بلاها را از آن منطقه دور کند، ادامه داد: نظام اسلامی ایران در بحث نماز رشد کرده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه تارک الصلاة کم داریم اما کاهل نمازان بیشتر هستند، یادآور شد: تنبلی و سستی عامل کاهل‌ نماز بودن است.

وی یکی‌از علت‌های شادابی جوانان را نماز دانست و گفت: نماز انسان را منظم تربیت می‌کند.

مظفر با انتقاد از عدم آموزش نماز در سنین پایین، ادامه داد: از سنین پایین برای آموزش نماز استفاده شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز با ذکر این مطلب که در مورد آثار و برکات نماز کمتر پردازش صورت گرفته است بر بیان اثرات نماز در جامعه تاکید کرد و افزود: تناقض بین نماز خواندن و رفتار نمازخوان‌ها از عوامل عدم رغبت به نماز است؛ چراکه نماز در رفتار تجلی پیدا می‌کند.


وی آگاهی نداشتن والدین با شیوه‌های دعوت به نماز را از دیگر عوامل مهم در کاهش گرایش به نماز برشمرد و با ذکر این مطلب که فرزندان تا مقطع راهنمایی از پدر و مادر و معلم الگو می‌گیرند و از راهنمایی به بعد از دوستان الگو می‌گیرند، ادامه داد: محبت و علاقه بیشترین تأثیر را در دعوت به نماز دارد این در حالی است که آسان‌گیری در اقامه نماز مهم است.

وی ستاد اقامه نماز را مانند یک ۱۱۸ برای نماز دانست و با تاکید بر برگزاری مسابقه نمازخوانی در ادارات، یادآور شد: اقامه نماز بهره‌وری در ادارات را بالا و رشوه را کم می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • طرح فجرانه کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه