Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:49:50 GMT

برتری عثمانلی اسپور بدون پیام صادقیان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۴۲۲۶

برتری عثمانلی اسپور بدون پیام صادقیان

هافبک ایرانی عثمانلی اسپور در جریان پیروزی این تیم برابر آلتای حضور نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال ترکیه تیم عثمانلی اسپور که پیام صادقیان در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در خانه تیم رده سیزدهمی آلتای به میدان رفت.

 

یاران صادقیان که در چهار هفته گذشته یک تساوی و سه پیروزی داشتند، امروز هم موفق شدند به این روند خوب ادامه دهند و به پیروزی یک بر صفر مقابل آلتای برسند تا ۲۶ امتیازی شده و موقتا به رده ششم جدول لیگ یک ترکیه صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیام صادقیان، هافبک ایرانی عثمانلی اسپور ترکیه پس از حضور تعویضی در مسابقه هفته یازدهم لیگ یک ترکیه، در یک دیدار دور از لیست بود و در سه بازی اخیرشان روی نیمکت قرار گرفت ولی امروز هم برابر آلتای مجددا در فهرست تیمش دیده نمی‌شد.

پیام صادقیان ترکیه عثمانلی اسپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیام صادقیان ترکیه عثمانلی اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر