Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی راهکارهای کاهش تصادفات جاده‌ای در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در قسمت اول راهکارهای کاهش تصادفات جاده‌ای بررسی شد که مسئولان ذی‌ربط بر اساس پژوهش‌هایی که در این زمینه داشتند توضیحاتی به اعضای کمیسیون ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: دستگاه اورژانس و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در جلسه حضور داشتند و گزارشی از آمارهای تصادفات جاده‌ای را بیان کردند. امروز تصادفات جاده‌ای آمار بالایی دارد که باید کنترل شود.

نماینده مردم یزد در مجلس در ادامه اظهار کرد: از راهداری نیز در جلسه حضور داشته و عوامل سخت افزاری در بروز این حوادث را مطرح کردند. حتی در این زمینه موضوع تشکیل یک فراکسیون مطرح شد تا به صورت جدی‌تر دنبال شود.

وی در پایان گفت: موضوع بعدی تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری بود که قرار شد در جلسه بعدی با حضور مسئولان و ارائه توضیحات در کمیسیون بررسی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای كميسيون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • راهکارهای کاهش استرس
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات