Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: منابع سوری از حمله مجدد جنگنده‌های آمریکا به دیرالزور سوریه و جان باختن ۱۷ غیرنظامی بر اثر آن خبر دادند.

خبرگزاری دولتی سوریه به نقل از منابع محلی نوشت: ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا به خانه های اهالی روستای البوخاطر از توابع شهر هجین حمله هوایی کرد که به کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن شماری دیگر از ساکنان غیرنظامی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده های ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا این کشتار را به ادعای مبارزه با گروه تروریستی داعش ISIS انجام دادند.

در طول هفته های اخیر، دهها غیرنظامی در جریان ادامه حملات جنگنده های ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا در شهر هجین و روستاهای اطراف آن کشته و شمار دیگری زخمی شده اند. اکثر کشته ها و زخمی ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند. آخرین حمله ائتلاف در هفتم ماه جاری میلادی بود که به کشته شدن هشت عضو یک خانواده و زخمی شدن شمار دیگری همراه با تخریب کامل بیمارستان هجین منجر شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است آشپزهای گوشت اسب در پاکدشت و تهران دستگیر شدند ! سردار مریم را می شناسید؟! / او زنی در برابر 100 مرد بود! + عکس تمدید ثبت نام کارت سوخت +نحوه دریافت ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زنان و مردان کثیف در خانه خاله مهین چه می کردند؟ سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات ماجرای شلیک های خونین به 6 شهروند مشهدی چه بود؟ / «م-ض» شرور مسلح خون به پا کرد مورچه ای در گوش یک مرد + عکس درگذشت دردناک خبرنگار صداوسیما در خاش + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: داعش ISIS سوریه حمله آمریکا غیرنظامی جان باختن عکس دختر جوان ایران زندگی طلاق ایرانی فرار اعدام پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن

رسانه‌های یمن از تجاوز نیروهای آمریکا یی و انگلیسی به مناطقی در غرب یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «المسیرة»، هواپیماهای جنگی آمریکا و انگلیس منطقه «رأس عیسی» در بخش الصلیف واقع در استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

هنوز جزییات این حمله مخابره نشده است اما روزنامه الاخبار لبنان امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع نظامی در صنعا گزارش داد که آمریکا در حال آماده شدن برای تجاوز هوایی گسترده به یمن به منظور پشتیبانی از حمله زمینی گروه‌های وابسته به امارات متحده عربی در چند جبهه است.

بر اساس این گزارش، تحرکات در جبهه‌های میدانی در استان‌هایی مانند تعز و لحج و تحرکات رصد شده آمریکایی‌ها در منطقه در ۴۸ ساعت گذشته، همگی نشان از آمادگی آمریکا برای تجاوز گسترده نظامی به خاک یمن با مشارکت کشورهای عربی دارد.

در همین ارتباط شورای عالی سیاسی یمن امروز (سه‌شنبه) بر موضع ثابت خود در خصوص ثبات و امنیت منطقه، دریای سرخ، دریای مکران، باب المندب و اقیانوس هند تأکید کرد و به آمریکا درباره هر گونه اقدام تنش‌آمیز علیه امنیت و ثبات یمن هشدار داد.

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند