Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@13:16:26 GMT

تثبیت برای شایان مصلح در فصل پرماجرا

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۶۱۰

شایان مصلح به عنوان یکی از پدیده‌ها در فصل گذشته به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد و در روزهای ابتدایی نمایش قابل قبولی در ترکیب اصلی از خود به جا گذاشت. با این حال در نهایت او در فصل جدید رفته رفته از جایگاه مورد اعتنای خود فاصله گرفت و راهی نیمکت شد.
اوضاع برای شایان مصلح که قرار بود در سمت چپ پرسپولیس یک انقلاب جدید شکل دهد زمانی بدتر شد که او درگیر یک مساله خارج از فوتبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که با اخطار انضباطی برانکو ایوانکوویچ نیز همراه بود تا همه او را در آستانه در خروجی باشگاه ببینند و تنها محرومیت نقل و انتقالاتی این مساله را با تاخیر مواجه کرد.
مصلح اما در هفته‌های پایانی نیم فصل یک بازگشت امیدوارکننده به ترکیب پرسپولیس داشت. حرکات هجومی و قابل اعتنای او در سمت چپ پرسپولیس در کنار همکاری مناسب با امید عالیشاه باعث شد تا این سمت سرخپوشان به محل قابل اتکایی برای یورش به حریفان تبدیل شود.


مصلح در غیاب محمد انصاری که فصل را به دلیل مشکل مصدومیت از دست داده، در فاز دفاعی نیز نمایش موفقی داشت و از بازی شتابزده نیز فاصله گرفت تا یکی از مهره‌های مورد اعتنای برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود و جایگاه خود را در سمت چپ دفاعی این تیم نیز مستحکم‌تر کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس انقلاب فوتبال نیم فصل بازی انقلاب بازی پرسپولیس فوتبال نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۸۷ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۷۴ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم است.

دما در حال حاضر ۱۷ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید انرژی تان زیاد شود این خوراکی‌ها را ناشتا بخورید!
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • این غذا‌ها انرژی‌تان را بیشتر می‌کند
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • ویدیو/ تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است