Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@17:01:25 GMT

​ظریف: تحریم‌ها هرگز موثر نبوده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۷۷۸

​ظریف: تحریم‌ها هرگز موثر نبوده‌اند

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در پیامی توییتری درباره اجلاس دوحه نوشت:

در اجلاس دوحه گفته شد: تحریم‌ها هرگز موثر نبوده اند. آنها باعث آسیب به مردم عادی شدند اما سیاست را تغییر نمی‌دهند. این یک چرخش 180 درجه از طرف آمریکا بود که اجازه داد مذاکرات ایران ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان دینامیک امروز دیده می‌شود. ایران و E3+2 اکنون در میز مذاکره هستند. این آمریکاست که تصمیم گرفت (از مذاکرات) خارج شود و  خشونت و آشوب را پخش کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)

عصر ایران ؛ سیمین سقفی _ پانزدهم اپریل، درست یکصدو دوازده سال از غرق شدن لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین کشتی زمان خودش که یکی از هول‌ناک ترین حادثه‌های دریایی را با مرگ بیش از 1500 مسافر رقم زد، می گذرد.

گزارش را اینجا ببینید

 


تایتانیک، در سال 2012، صدسال پس از غرق شدنش، به عنوان  میراث فرهنگی محافظت شده زیر آب در فهرست جهانی یونسکو ثبت شد. 
هرچند حالا پژوهشگران تخمین می زنند با باکتریهایی که به جان بدنه کشتی افتاده تا سال ۲۰۳۰ بیشتر ماندگار نباشد. 
با این وجود سالهاست؛ حتی از زمان ساختن کشتی، که رازها و داستانهای تایتانیک و مسافرانش همچنان از جذابترین قصه های شنیدنی دنیای سفر دریایی است. 
و البته سوژه ای برای خلق آثار سینمایی، نوشتاری، مستند و ایجاد جاذبه های گردشگری گوناگون و طراحی و برگزاری تورهای مختلف از ماجراجویی تا عاشقانه! 
حالا تایتانیک حتی در آستانه نابودی، همچنان از پس چهره نمادین خود در بیان اختلاف طبقاتی جاودانه تاریخ بشریت، رازهایی برای شنیدن دارد.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۱۰ مهندس برجسته تاریخ که زندگی انسان را دگرگون ساختند؛ از ارشمیدس تا فضل الرحمان (+عکس) پشت صحنه یکی از معروف ترین بخش های فیلم تایتانیک (عکس)

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم