Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:16:06 GMT

پرسپولیس و امیدواری برای 5 نماینده در جام ملت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۵۸۷۱

پرسپولیس و امیدواری برای 5 نماینده در جام ملت‌ها

باشگاه پرسپولیس احتمالا پنج نماینده در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست مرحله اول تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش و قرار گرفتن نام علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و علی علیپور، باشگاه پرسپولیس در تیم ملی ایران چهار نماینده خواهد داشت. به این نفرات باید بشار رسن را نیز اضافه کرد که در تیم ملی عراق جزو نفرات مورد اعتماد کاتانچ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا بیرانوند که با حضور در پرسپولیس و نمایش موفق در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانست اعتماد کارلوس کی‌روش را نیز به خود جلب کند، در جام جهانی روسیه شماره یک تیم ملی را از آن خود کرد و در این مسابقات نیز برابر مراکش، اسپانیا و خصوصا پرتغال نمایش فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشت تا همچنان گزینه شماره یک ایران در جام ملت‌های آسیا محسوب شود.


احمد نوراللهی نیز در بازگشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ روند پیشرفت مناسبی را دنبال کرده و بعد از درخشش جالب توجه در لیگ قهرمانان آسیا، طی اردوهای اخیر جایگاه ویژه‌ای در لیست تیم ملی و کارلوس کی‌روش از آن خود کرد. ستاره خط میانی پرسپولیس در نهایت توانسته در لیست ماقبل پایانی سرمربی تیم ملی حاضر شود و اکنون شانس خود برای حضور در امارات و تجربه اولین تورنمنت ملی و تاریخی خود را دنبال خواهد کرد.


علی علیپور نیز که در فصل گذشته بار خط حمله پرسپولیس را بعد از محرومیت مهدی طارمی به تنهایی به دوش کشید، در پایان لیگ هفدهم عنوان آقای گلی لیگ را جشن گرفت. این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا نیز گل‌های حساس و سرنوشت‌سازی برای سرخپوشان به ثبت رساند تا در تیررس کارلوس کی‌روش قرار گیرد. علیپور که با دبل در هفته پایانی نیم فصل آمادگی خود را به رخ کادرفنی کشید، اکنون امیدوار است بتواند در رقابت با خط حمله بین المللی تیم ملی شانس حضور در جام ملت‌ها را نیز به دست بیاورد. این مهاجم در این فصل با ثبت شش گل در کورس جدول آقای گلی قرار دارد.


مهدی ترابی نیز که اکنون با پایان نیم فصل جزو نفرات پرسپولیس محسوب می‌شود، در دوران حضورش در سایپا و زیر نظر علی دایی با نمایش دلپذیر و تکنیکی خود به مهره مورد اعتماد کارلوس کی‌روش تبدیل شده که می‌توان به دعوتش از سوی کادرفنی حتی با وجود مصدومیت در مقطعی که با عصا در اردو خبرساز شد، اشاره کرد. ترابی که در لیست تیم ملی در جام جهانی روسیه نیز حاضر بود، اکنون بار دیگر فرصت همراهی تیم ملی را به دست آورده و انتظار می‌رود سهمیه پرسپولیس را در تیم ملی حفظ کند.


بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس نیز پنجمین سهمیه کنونی این تیم در جام ملت‌ها محسوب می‌شود؛ هافبک عراقی و جوان سرخپوشان با 23 سال یکی از مهره‌های مورد علاقه سرکو کاتانچ در تیم ملی عراق محسوب می‌شود و باید در انتظار تقابل ویژه او در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم ملی ایران نیز بود.

تیم ملی ایران پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی بعدازظهر شنبه در حاشیه یادواره شهدای روحانی در بهشهر با بیان اینکه هر اقتداری که وجود دارد به برکت خون شهیدان است، گفت: اقتدار رهبر و امت ما نیز به برکت شهدا است.

وی‌گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانیت نشان دهنده این است که روحانیت فقط در بیان مدافع دین نیست و برای دین جان و مال خود را نیز فدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اظهار اینکه روحانیت نشان داده که در تمامی عرصه‌ها برای دفاع از دین خود آمادگی دارد و جان فدا می‌کند، به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: روحانیت در این دوران هم رزمنده بود هم رزمنده پرور و پشتیبان بودند و رزمنده‌ها بیش از آنکه به ما نگاه کنند به عمل ما نگاه می‌کنند.

وی‌گفت: برگزاری یادمان و کنگره شهدا فقط تکریم شهیدان نیست بلکه ادامه راه و موفقیت‌های ما همگی به برکت شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر امروز رهبر ما با قدرت بر دشمن می‌خروشد و رزمندگان ما با قدرت بر سر دشمن می‌کوبند و عزت و اقتدار ما به برکت خون شهیدان است.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضور روحانیت در دفاع مقدس مایه دلگرمی رزمندگان بوده است، گفت: تبلیغات فرهنگی روحانیان در جبهبه‌های رزم به عنوان رزمنده و جنگنده حضور داشتند برای ارتقای معنویت و روحیه دادن به رزمندگان بسیار مفید و مؤثر بوده است.

یوسف نوری استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه روحانیت در دوران دفاع مقدس به عنوان رزمنده و تقویت کننده ایمان معنویت فعالیت می‌کردند گفت: بر پایه شهدا نوعی جهاد است و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا به ویژه علما و روحانیون برای ما و جامعه سازنده است.

کد خبر 6096497

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد تند نماینده نیروهای شرکتی از دولت روی آنتن تلویزیون!
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • (ویدئو) نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • (ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند