Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - استاندار ايلام بر لزوم آغاز بکار کارخانه شير اين استان تا حداکثر سه ماه آينده تاکيد کرد.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتکي عصر يکشنبه در جلسه ستاد تسهيل استان اظهار داشت: طرح هايي که در اين جلسه ستاد تسهيل استان مطرح مي شوند بايد قبل از آن جزئيات کارشناسي اين طرح ها حل شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به مشکلات و تعطيلي کارخانه شير استان افزود: مقرر شده تا سه ماه آينده بخش مهمي از مشکلات حل و اين کارخانه دوباره راه اندازي و فعال شود.
استاندار ايلام تاکيد کرد: مشکلات مالياتي، تقسيط بدهي بانکي، اخذ ماده 141، پرداخت تسهيلات و ...تا سه ماه آينده در اين واحد توليد بايد رفع و مديران اين کارخانه نيز ملزم به راه اندازي مجدد آن شده اند.
سليماني دشتکي يادآور شد: اگر تا سه ماه آينده اين کاخانه فعال نشود، بانک عامل و امور مالياتي با همکاري دادستاني نسبت به تملک واحد توليدي اقدام کنند.
وي با اشاره به مشکلات متوجه کارخانه سيمان دهلران نيز گفت: سه هزار و 450 ميليارد ريال براي ساخت اين کارخانه هزينه شده و تکميل آن نيازمند 700 ميليارد ريال ديگر است.
استاندار ايلام اضافه کرد: مقرر شده علاوه بر حل مشکلات بانکي، بخشي از بدهي ها و طلب هاي صاحب کارخانه با همکاري سيستم بانکي و وزارت راه تهاتر شود.
سليماني دشتکي اظهار کرد: اين کارخانه 91 درصد پيشرفت دارد و قرار شده سرمايه گذار تا يک سال آينده اين کارخانه را به بهره برداري برساند.
وي افزود: کارخانه سيمان دهلران بيش از 29 ميليون يورو تسهيلات ارزي نيز دريافت کرده و با اجراي کامل آن بيش از 350 نفر از جوانان شهرستان و استان مشغول به کار مي شوند.
استاندار ايلام با اشاره به اينکه تمام تلاش مجموعه استان براي بهره برداري از واحدهايي نظير کارخانه سيمان است، تصريح کرد: سرمايه گذاران نيز بايد نسبت به تعهدات خود براي اجراي طرح ها پايبند باشند.
7177/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ظفری روز شنبه در گفت و گویی افزود: شب گذشته بارش‌های زیادی را در مناطق غربی و جنوبی کشور داشتیم. در شهر دزفول در استان خوزستان بارش زیادی را شاهد بودیم بطوریکه به حدود ۱۲۷ میلیمتر رسیده است. همچنین خسارت‌های جدی به راه‌های عشایری در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری وارد شد.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تلفات دامی هم در بخشی از مناطق داشتیم، اضافه کرد: گزارشی از خسارت جانی در نقاط مختلف به ما نرسیده است، اما در حال ارزیابی هستیم.

آماده باش مدیریت بحران در استان‌های شمالی و غربی

ظفری با تاکید بر اینکه راه‌های اصلی در مناطق سیل‌زده باز است، افزود: برق شهر معمولان وصل شده و فعلا مشکلی ندارد. امروز هم آماده باش کاملی را به استان‌های شمالی، غربی و شمال شرق کشور دادیم.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در بخشی از مناطق خوزستان مانند اهواز و بندر امام، آب گرفتگی داشتیم. اطراف و حاشیه شهر ایلام نیز برخی خانه‌ها دچار آب گرفتگی شدند که اهالی این مناطق به جای امن منتقل شدند. در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری هم افرادی که در محاصره سیلاب بودند با کمک نیرو‌های امدادی به نقاط امن منتقل شدند و مشکل خاصی در آن مناطق وجود ندارد.

ظفری با اشاره به سرکشی خود به اطراف تهران با توجه به بارش‌ها گفت: تمام نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر، راهداری و پلیس در آمادگی کامل هستند و فردا هم به طور کامل آماده هستند؛ سرکشی‌ها انجام شده و ستاد‌های بحران تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته در چهار محال و بختیاری، ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شد و تصمیمات خوبی آنجا گرفته شده است. امیدواریم طی دو روز آتی بتوانیم با ایمنی کامل، فضا را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟