Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه از اعلام نتایج برنامه وزارت رفاه برای شناسایی علل بازماندگی از تحصیل کودکان شش تا ۱۱ ساله تا ۱۵ روز آینده خبر داد.

احمدرضا پرنده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه وزارت رفاه برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و شناسایی علل بازماندگی آنها اظهار کرد: فهرست ۹۶ هزار و ۲۷۳ کودک بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی و در گروه سنی شش تا ۱۱ ساله تهیه شد و از سوی وزارت رفاه برای تمام خانواده‌ها پیامک فرستادیم و از آنها خواستیم علت نرفتن فرزندشان به مدرسه را در قالب همان پیامک اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه جامعه هدف به پیامک‌های ما پاسخ ندادند. به همین علت ۱۰۰ اپراتور را از یک مرکز تماس تلفنی بکار گرفتیم تا با تک تک خانواده‌ها تماس بگیرند و اطلاعات دریافتی را تطبیق دهند. در این تماس‌ها  دلایل خوداظهاری خانواده‌ها برای نرفتن فرزندشان را مجدد سوال می‌کنیم.

مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه با بیان اینکه طی هفته های آتی و احتمالا تا ۱۵ روز آینده نتیجه تماس و علل بازماندگی این ۹۶ هزار کودک را استخراج می‌کنیم گفت: بر حسب نوع مشکل و علل استخراج شده از ظرفیت‌های کشور استفاده می کنیم تا با هماهنگی آموزش و پرورش بتوانیم کودکان را به مدرسه برگردانیم.

پرنده ادامه داد: اکنون اقدام ویژه‌ای برای شناسایی علل بازماندگی از تحصیل در دست انجام است. در ادامه راه از کمک خیرین و سایر نهادهای مربوط برای بازگشت به مدرسه استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی از ۹۶هزار کودک بازمانده سال ۹۶-۹۷ ، استانهای سیستان بلوچستان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، فارس، و آذربایجان غربی بیشترین تعداد بازماندگی از تحصیل را داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموز بازماندگی از تحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟

عصر ایران، تصویری هوایی از پارک لاله را منتشر کرده که به عنوان تنها راه‌ تنفس شهر تهران از سوی فعالان محیط‌زیست شناخته می‌شود.

مرتضی هادی جابری‌مقدم، عضو هیئت علمی دانشکده شهرسازی دانشگاه تهران درباره «حصارکشی وسط پارک‌لاله تهران»، گفت: هیچ منطقی از «ساخت و ساز با هر نوع کاربری» در پارک لاله تهران دفاع نمی‌کند.هر مترمربع از پارک لاله، بی‌نهایت برای تفریح و نشاط‌آفرینی مردم شهر تهران ارزش دارد و نباید این شکلی تلف شود. او تاکید می‌کند: پارک لاله، حتی مسجد هم دارد و نیازی به ساخت و ساز نیست.

جابری‌مقدم، زمین پارک لاله را «قیمت‌دارترین دارایی شهر» توصیف کرد و خواستار توقف اقدام شهرداری شد.

۳۰۰۰ مترمربع زمین وسط پارک لاله، معادل ۶ ساختمان مسکونی ۵ طبقه با مساحت ۱۹۰ مترمربع بنا در هر طبقه، وسعت دارد و از این منظر، «یک ساخت و ساز عظیم» در پارک لاله، در حال تدارک است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا