Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال کاله آمل با اشاره به اینکه عملکرد داور در این بازی تاثیرگذار نبود، گفت: بازیکن شهرداری ورامین جو سالن را متشنج کرد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، بهروز عطایی شامگاه یکشنبه پس از شکست در مقابل تیم شهرداری ورامین، اظهار داشت: بازی بسیار سخت و جذابی برای هر دو تیم بود و هر دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی داشتند که جدای از نتیجه، فکر می‌کنم که هوادارانی که در داخل سالن حضور داشتند، از تماشای این دیدار جذاب لذت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ست‌های اول و دوم بازیکنان ما اشتباهات فردی زیادی داشتند، اما در نهایت جبران کردند ولی در ست پنجم با اشتباهاتی که در شروع این ست داشتند، حریف تجربه بازیکنان خوب شهرداری وارمین نشدند و در نهایت این دیدار حساس را واگذار کردند.

عطایی در رابطه با عملکرد داوری در این دیدار بیان داشت: تیم داوری برای تیم خاصی تاثیرگذار نبوده است و عملکرد داوری در بازی نرمال بود.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در رابطه با حواشی ایجاد شده در این بازی، گفت: در ست چهارم و زمانی که ما با سه امتیاز اختلاف از تیم ورامین جلو بودیم، یکی از بازیکنان تیم وارمین به تصمیم داور معترض شد و این اصرار بر اعتراض‌های بی موردش به داور باعث تنش و جنجال در بازی شده بود که سبب توقف بازی و صحنه‌های ناخوشایندی در این دیدار شد.

مازندران| سرمربی تیم والیبال کاله آمل: بازی را به تجربه اردکانی‌ها باختیمزمان برگزاری دیدار والیبال کاله آمل و شهرداری گنبد تغییر کردمازندران| سرمربی تیم والیبال کاله آمل: هواداران از عملکرد تیم ما راضی هستندصفایی: علاقه به مردم آمل دلیل بازی در تیم والیبال کاله بود

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله آمل خاطرنشان کرد: رای داور نسبت به سوت‌هایی که زده بود،درست بود و اگر هم سوت‌هایی که زده اشتباه بوده باشد، اعتراض‌های بی مورد و اصرار داشتن به این اعتراض‌ها به داوری که تماشاچیان زیادی هم نظاره گر آن هستند، باعث متشنج شدن جو سالن می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41358/P1336/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کش‌وقوس‌های فراوان با دایموند لوئیس، سنتر آمریکایی ۲۰۸ سانتی‌متری و ۲۷ساله به توافق رسید تا این بازیکن در مسابقات فینال سوپرلیگ غرب آسیا و نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران در جمع شاگردان مصطفی هاشمی حضور یابد.

پس از جدایی نورول پله، سنتر لبنانی (او اصلیتی آمریکایی دارد و برای تیم ملی لبنان بازی می‌کند) تیم شهرداری گرگان، این باشگاه خواستار جذب حامد حداید بود که این اتفاق رخ نداد. اکنون پس از اینکه شهرداری گرگان بازی نخستش در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ واگذار کرد، مسئولان این باشگاه برای تقویت تیمشان با سنتر آمریکایی به توافق رسیدند.

 

غیبت سنتر استرالیایی الریاضی در تهران

به نوشته رسانه‌های لبنانی، تان میکر، فوق ستاره استرالیایی تیم الریاضی لبنان، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله در بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ لبنان، تیمش را در تهران همراهی نخواهد کرد. غیبتی که می‌تواند به سود نماینده ایران تمام شود.

اکنون باید دید شهرداری گرگان می‌تواند با این بازیکن، بازی خانگی خود (دومین دیدار سری) در فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با برد پشت سر بگذارد و سری را به تساوی بکشد یا خیر. شهرداری در صورتی که بازی چهارشنبه‌ را هم ببازد، الریاضی لبنان برای دومین بار قهرمان و شهرداری برای بار دوم نایب‌قهرمان این مسابقات خواهد شد.

بازی دوم فینال سوپرلیگ غرب آسیا،‌ چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۱۵ به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند