Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@10:58:04 GMT

قیمت آجیل شب یلدا / گران نخرید !

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۹۵۷۹

قیمت آجیل شب یلدا / گران نخرید !

رکنا: رییس اتحادیه خشکبار درباره جدیدترین جزئیات از قیمت آجیل شب یلدا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش رکنا، مصطفی احمدی اظهار کرد: نباید در شرایطی که همه قیمت‌ها از سال گذشته تاکنون در پی نوسانات نرخ ارز، روند افزایشی داشته است، بازار Store شب یلدا و قیمت آجیل و خشکبار ارزان باشد، اما برای این‌که همه مردم بتوانند این محصول را برای سفره‌های یلدای خود تامین کنند، قیمت کف و سقف نیز برای آجیل و خشکبار تعیین کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌ داد: آجیل شب یلدا را براساس دو کیفیت قیمت‌گذاری کرده‌ایم تا مردم با هر قدرت خریدی بتوانند آن‌را تامین کنند. براین اساس قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدا با پوست بین ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدای مغز ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در عمده فروشی‌ها تعیین شده است و البته سود ۱۰ درصدی را برای خرده فروشی‌ها نیز در نظر گرفته‌ایم و مردم نهایتا آجیل شب یلدا را باید ۱۰ درصد بالاتر از این قیمت‌ها خریداری کنند.

احمدی با اشاره به این‌که ۱۰ قلم انواع خشکبار و آجیل در آجیل شب یلدا تامین شده است، گفت‌: مردم فریب برخی ارزانی‌ها را در این بازار نخورند و از هر کسی آجیل یلدایی را به بهانه پایین بودن قیمت خریداری نکنند؛ چرا که برخی از فروشندگان آجیل نه تنها هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند، بلکه مرتکب تخلفات بسیاری در عرضه آجیل شب یلدا می‌شوند.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال این فروشندگان بدون مجوز، به جای باسلوق از راحت‌الحلقوم کیلویی ۸۰۰۰ تومان استفاده می‌کنند که در هر کیلوگرم آجیل، ۸۰۰ تومان برای آن‌ها تمام می‌شود. از سوی دیگر نیز از آجیل و خشکبار کهنه سال‌های گذشته که ما در اصطلاح به آنها "آجیل‌های بی‌کیفیت و زده‌دار" می‌گوییم استفاده می‌کنند که هیچ کیفیتی ندارند.

رییس اتحادیه خشکبار و آجیل‌فروش در پایان با بیان این‌که ۱۲۵۰ فروشنده رسمی دارای پروانه کسب در سطح شهر تهران وجود دارد، گفت‌: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت یا تماس با اتحادیه، فروشندگان مجاز را پیدا کنند و از آن‌ها آجیل شب یلدایشان را طلب کنند و اگر فروشنده‌ای که پروانه کسب داشت مرتکب تخلفی شد، با اتحادیه تماس بگیرند تا با او برخورد کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس سردار منصوری یکی از فرماندهان سپاه با شلیک اسلحه خود درگذشت +عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور زن مطلقه در تهرانپارس تیرباران شد + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف تهیه‌ کننده سرشناس درباره ارتباط غیراخلاقی با بازیگر زن معروف امریکایی + عکس تمام اموال باقری درمنی دست این 3 نفر بود ! این زن جوان مشهدی با شلیک های پلیس دستگیر شد / زندان فرجام ارتباط های خیابانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار Store خشکبار شب یلدا تماس ساعت جزئیات عکس دختر جوان ایران زن ایرانی فیلم شلیک درگذشت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر